.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

یک روش عالی برای درس خواندن وآمادگی کارشناسی ارشد

سلام دوستان و داوطلبای کنکور ارشد 

امروز میخوام مصاحبه ای که با یکی از اساتید دوران کاردانیم توسط یکی از دوستان انجام شده رو تحت عنوان یک روش عالی برای درس خواندن وآمادگی کارشناسی ارشد واستون بزارم... 

دکتر امین حسن زاده از بهترین اساتید دانشگاه شهید چمران و جهاد دانشگاهی اهواز بوده و هستن... 

 از شما میخوام صحبت های ایشون رو با دقت بخونید و برای ادامه ی مسیر مدنظر بگیرید...  

برای خوندن مصاحبه  ادامه ی مطلب رو نگاهی بندازید...  

 


 پ.ن.۱:   ***  سخن امروز *** 

خواستن توانستن است، بخواه تا بتوانی

کاظم زاده 

پ.ن.۲: 

خرید عید و ....خرید کردن لذت بخشه ولی بشرطی که هرچی بخوای بخری...بیچاره پدر و مادرا...از خودشون میگذرن تا بچه هاشون شب عیدی شاد باشن...وای چقد خنده ی بچه ای که لباس عیدشو خریده بود و با خوشحالی دستای باباشو گرفته بود، رو دوست دارم ...

خدایا!خیلی ها الان ندارن که شب عیدی دل بچه هاشونو شاد کنن...خیلی ها سایه پدر و مادر بالای سرشون نیست و ... 

خدایا! به آبروی آبرودارای درگاهت،خودت و تنها خودت، دل این بنده هاتو شاد کن... 

خدایا! نزار شادی خودمون باعث شه یادمون بره کسی نزدیکی ما زندگی میکنه و نداره و جلوی زن و بچه ش .... 

خدایا !هیچ پدری این روزا شرمنده ی روی خونواده ش نشـــــــــــــــــه 

پ.ن.3:  *** توجه توجـــــــــــــــــــــــــــــــــه***

دوستای عزیز ،کسایی که واسه کنکور ارشد فناوری اطلاعات امسال دفترچه ی A دفترچه ی سوالاتشون بوده،میتونن از آدرس زیر اونو دانلود کنن...دوستان توجه کنن که من در پست مربوط به دانلود سوالات لینک دانلود دفترچه ی D رو گذاشته بودم... 

---لینک دانلود دفترچه ی سوالات A از رشته ی فناوری اطلاعات90: 

http://www.mediafire.com/file/tax1vgd6eopn7od/it90.rar 

 

پ.ن.۴: 

بازم شب جمعه شد و مرور دلتنگی ها..کاش کاش کاش کاش کــــــــــــــــــــــــــــــــاش

فرض کنید درس نظریه زبان برای شما درس سختی نبوده ، منتها به دلایلی نتوانسته اید این درس را در طول ترم بخوانید و این پتانسیل را در خودتان می بینید که اگر این درس را بخوانید، موفق می شوید  پس از الان (هرچه زودتر بهتر، مثلا اوایل تابستان یا زودتر)برنامه ریزی کنید و تا مهر ماه نظریه را به حدی برسانید که در دروس دیگر مسلط هستید و بعد این درس را با دروس دیگر به صورت موازی جلو ببرید. اگر به این سطح رسیدید اصطلاحا به آن Trade Off  می گویند.
در کل بازه (طولانی  و فشرده) باید به یک حد به نام  Trade Off  برسید و از آن به بعد حرکت می کنیم به سمت موازی پیش رفتن.
خب حالا فرض کنید بنا به هر دلیلی نتوانسته اید به سطح  Trade Off برسید یعنی مثلا در طول تابستان یا هر زمان دیگری قبل از مهرماه نتوانسته اید در دروسی که فکر می کنید لازم بوده مسلط باشید مسلط نشده اید، حالا تکلیف چیست؟
در اینصورت باید  در موازی خواندن Trade Off را انجام داد که البته کار یک مقدار مشکل می شود.
در واقع در موازی خواندن هدف و مسیر مشخص است و آن هم کنکور است.

با یک مثال جلو می رویم:فرض کنید که درسهایی که نمی خواهید بخوانید و یا می خواهید بخوانید را مشخص کرده اید و چند درس را هم به سطح Trade Off رسانیده اید. خوب حالا مجموع این دروس را بین  روزهای هفته تقسیم کنید.
مثلا صبح تا ظهر یک درس ، عصر به بعد یک درس و همین طور تا روزهای دیگر دروس را تقسیم بندی کنید.
خب در طول هفته این درس ها را موازی جلو رفته اید. حالا جمعه یک آزمون از خودتان بگیرید. می توانید یا خودتان از خودتان آزمون بگیرید یا در آزمون هایی شرکت کنید.

حالا چرا آزمون :در روش یادگیری یک حافظه کوتاه مدت داریم و یک حافظه پایدار. وقتی یک مطلبی را می خوانید سریعا به حافظه کوتاه مدت  می رود منتها به مرور زمان به سمت فراموشی می رود. پس باید به طریقی پایداری مطالب بیشتر شود که دراین روش، آزمون کمک بسیار زیادی به این امر می کند. می توانید پایان هر ماه هم یک آزمون کلی از خودتان بگیرید. در واقع این همان روش لایتنر است.
خب دوستان گرامی همان طور که کاملا مشخص است این روش کلی صحبت می کند و در واقع چگونه خواندن و چند ساعت خواندن و ... آن به خود ما مربوط میشود چون خودتان شرایط خودتان را بهتر می دانید فقط باید توجه کنید که  این دروس را موازی پیش ببرید.
در دوره Trade Off برقرار کردن کلاس کنکور رفتن خوب است، ولی در دوره ای که می خواهید بخوانید کلاس کنکور خیلی خوب نیست و ...

قابل توجه دوستانی که از مهرماه یا بعد از آن می خواهند برای کنکور ارشد ۹۱ درس بخوانند ( در واقع دوره Trade off  را انجام نداده اند) و سایر دوستان.
برای مطالعه، بازه زمانی می تواند به دو قسمت طولانی و کوتاه مدت تقسیم بشود.
+ بازه طولانی مدت مربوط می شد به شروع مطالعه در تابستان و یا قبلتر.
+ و بازه کوتاه مدت می شد شروع مطالعه از مهرماه به بعد
در بازه طولانی مدت دروس را متوازن می کنیم (که به اینکار Trade off می گویند) و در بازه کوتاه مدت کنکوری می خوانیم.
حالا برای چگونگی مطالعه در این زمان یعنی زمان بعد از Trade off برای دوستانی که در بازه طولانی مدت هستند وهمچنین برای دوستانی که در بازه کوتاه مدت و از مهر ماه یا بعد از آن می خواهند شروع به درس خواندن کنند .
سوال وجوابهای زیر می تواند به شما کمک کند سوالات را نویسنده اصلی مطلب پرسیده است وپاسخها را مهندس امین حسن زاده (مدرس دانشگاه چمران و جهاد دانشگاهی اهواز)  داده است.
تمام سوالات با توجه به دوره بعد از Trade off است..
نتیجه  دوره Trade off چیست؟ در واقع چه انتظاری از این دوره می رود؟جبران 4 سال کم کاری و یا جبران فراموشی دروسی که مدتها از پاس کردن آنها گذشته ویا در دوره تحصیل آنها را جدی نگرفتیم و فقط برای نمره خواندیم. ایجاد توازن بین دروسی که قرار است حتماً و حتماً برای کنکور روی آنها سرمایه گذاری کنیم و حذف دروسی که خواندن آنها دیگر فایده ای ندارد.

2-ممکن است در این دوره داوطلبی برای مطالعه، دروسی را به کل حذف کرده باشد، اگر بعد از این دوره بخواهد این دروس را مطالعه کند آیا مشکلی پیش می آید؟ آیا اصلا مفید است این دروس حذفی در این زمان خوانده شود؟دروسی که حذف شده اند دیگر ارزش خواندن و بازگشت ندارند مگر بعد از این دوره و در دوره کوتاه مدت انقلابی در فرد رخ داده و مثلاً دانش او به هر طریقی در این درس بالا رفته و یا ضریب درس عوض شده و ...

خلاصه اینکه اهمیت درس خیلی بالا رفته و امکان نتیجه گیری از آن بیش از پیش شده. اگر واقعاً تصمیم بر  این است که درسی که در دوره trade off کنار گذاشته شده مجدداً به برنامه بازگردد باید ارزش زمانی ای که برای مطالعه آن در نظر میگیرید زیاد تر از سایر دروس باشد تا در دوره کوتاه مدت هم دانش خود را در این درس بالا ببرید و هم کنکوری مطالعه شود. پیشنهاد این است که یک روز کامل یا دو نیم روز در هر هفته برای این دروس درنظر گرفته شود و علاوه بر خواندن کامل کتابهای مرجع، جزوات و کتابهای کنکوری و تستها نیز مطالعه شود.

 3- بعضی از دوستان هستند که از مهر ماه می خواهند شروع به درس خواندن کنند و نگران این مساله هستند که آیا زمان مناسبی برای مطالعه است یا دیر شده. برای این افراد چه صحبت ها و پیشنهاداتی دارید که بتوانند حداکثر استفاده را از زمان داشته باشند؟فقط روی دروس ضریب 4 و دروس ضریب دویی که شانس موفقیتشان را بالا میبرد تمرکز کنند. نگران نخواندن دروس کم ارزش نباشند. تعداد دروس را کاهش دهند و بصورت موازی روی کتابهای مرجع و منابع کنکوری 5 درس اصلی (البته برای مهندسی کامپیوتر چون در IT این دروس پر اهمیت فرق میکنند)  و دو – سه درس ضریب دو که خیلی مسلط هستند برنامه ریزی کنند.

4- در مورد افرادی که می خواهند گرایش خود را تغییر دهند و از این زمان به بعد هم می خواهند مطالعه کنند چیست؟(مثلا کسی که رشته اش سخت افزار است می خواهد IT شرکت کند یا ... ) مشکلات کار؟ پیشنهادات؟ آیا اصلا کار معقولی است؟تقریباً همان پاسخ قبلی. تمرکز روی دروس ضریب بالا و عدم توجه به دروس کم ارزش.ریسک بالایی دارد ولی با برنامه ریزی صحیح قابل اجراست.


5- کلاس کنکور در این زمان چه نقشی در روند مطالعه دارد؟ آیا رفتن به کلاس کنکور در این زمان معقول هست؟ تحت چه شرایطی در این زمان می شود به کلاس کنکور رفت؟چون زمان در این دوره از اهمیت بالایی برخوردار است و ساعات مطالعه در شبانه روز بالا میرود ترجیحا به یکی دو کلاس  ضروری و پربازده محدود شود و سعی شود به عنوان تنوع برای از خانه بیرون رفتن و یا از وضعیت سایر رقبا مطلع شدن باشد نه اینکه تازه  از مهر ماه به بعد بخواهیم با کلاس کنکور رفتن درسی را فرابگیریم.

6- در این دوره، مطالعه مراجع اصلی چه جایگاهی دارد؟هر روز که قرار است درسی مطالعه شود ابتدا با یک مرور سریع از روی کتاب مرجع سرفصلهای آن را در ذهن آماده میکنید و در واقع از عمق حافظه خود به حافظه فعال منتقل میکنید، سپس از روی منابع کنکوری و تستی و جزوات خلاصه شده نوع مطالعه در آن فصل خاص از آن درس را به سمت سئوالهای کنکور سوق میدهید. در دوره بلند مدت کتاب مرجع باید کامل خوانده شود و حتی در صورت امکان تمام تمرینهای آن حل شود ولی در دوره کوتاه مدت فقط برای یادآوری و آماده شدن و مرور سریع کلیت مباحث هر فصل بکار می آید.

7- در این دوره تکیه افراد باید بر روی چه نکاتی باشد؟بر روی داشته ها و دانش خود و نه بر روی نداشته ها و ضعف ها چون زمان کم است و جای جبران نیست  ( البته تا آبان و آذر هم ممکن است فرصت جبران باشد ولی خب فکر کردن به دروسی که در آنها ضعف داریم تمرکز را بر هم میزند)
داشته ها و دانش خود در دروس منتخب و گلچین شده را باید به سمت کنکوری سئوال حل کردن و نکات کنکوری سوق دهیم و در واقع آمادگی 70 درصدی خود را به بالای 95 درصد برسانیم نه اینکه سعی کنیم آمادگی خود در دروس 5-10 درصدی را به 20-30 درصد برسانیم.
تمرکز روی دروس ضریب بالا بهترین برگ برنده است. هرچه بیشتر آنها را مطالعه کنید ضرری ندارد.

8- برای استفاده حداکثر از زمان برای تمام داوطلبین (چه کسانی که در دوره طولانی مدت مطالعه داشته اند، چه کسانی که از الان می خواهند مطالعه کنند) چه پیشنهاداتی دارید؟تقسیم درست روزهای هفته به دو بازه صبح و عصر با یک استراحت در میانه روز. مطالعه هر درس در یک بازه در طی یک هفته و ترجیحاً در هر بازه یک فصل یا یک مبحث تمام شود .
مثلاً اگر شنبه صبح برای معماری است و شنبه عصر برای هوش مصنوعی. شنبه اول فصل اول این دروس تمام شود و شنبه بعد فصل دوم و ... اگر فصل چهارم بیش از یک نصف روز زمان میبرد سعی کنید در آن روز آن فصل کامل مطالعه شود ولو اینکه برای هوش در بعد از ظهر آن روز وقت کم بیارید. بهتر این است که پیوستگی مطالب یک فصل حفظ شود حتی اگر منجر به عدم مطالعه هوش مصنوعی در بعد از ظهر آن روز شود.

9- در انتها اگر در این مورد صحبتی باقیمانده لطفا بفرمایید.فقط التماس دعا و آرزوی موفقیت و تمرکز روی دروس ضریب بالا.


با تشکر و تقدیر از لطف شما استاد بزرگوار.

نظرات 21 + ارسال نظر
Seetosky 10 - اسفند‌ماه - 1389 ساعت 11:56 ب.ظ http://www.100dollar.persianblog.ir

1.23456789111.0245210221New . Site jadid kasbe daramad irani ba ruzi 4 Click dar ruz !!!!
Bedune hazineye sabte nam .
Jozve avalin nafarat bashid .

حدیث آرزومندی 11 - اسفند‌ماه - 1389 ساعت 12:00 ق.ظ

سلام مریمی. هستی؟؟؟؟ دلم برات تنگ شده.....

سلام عزیز
آره هستم
دل به دل راه داره

حدیث آرزومندی 11 - اسفند‌ماه - 1389 ساعت 12:03 ق.ظ

مریمی بیا دیگه......

حدیث آرزومندی 11 - اسفند‌ماه - 1389 ساعت 12:13 ق.ظ

مریمی امشب چرا نیستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ما در خدمتیم عزیز دلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

حدیث آرزومندی 11 - اسفند‌ماه - 1389 ساعت 12:19 ق.ظ

قهری؟؟؟؟ دلم برات تنگ شده بود بداخلاق..............

من با هیچکی قهر نکرده و نمیکنم...مخصوصا شما حدیث عزیزم
خودت خوب میدونی که من بیشتر دلتنگ بودم پس...
در ضمن نا آرومی و دلتنگی تا زنده ام باهامه حدیث خانم گل و گلاب

حدیث آرزومندی 11 - اسفند‌ماه - 1389 ساعت 12:37 ق.ظ

بهت توصیه می کنم بعضی وقتا بشینی چند جمله از جملات قصار ململو گوش بدی دلت وا میشه من که هر وقت ململ رو می بینم یاد تو می افتم .......

باورت میشه دیگه ململو نگاه نمیکنم...دیگه مث قبل حوصله ندارم...بعد کارای خونه سرگرمیم لپ تاپمه و همین نت...
باشه از فردا نیگاش میکنم شاید مث قبلنا بهم روحیه بده...
خیلی دلم میخواد فیلم راز رو ببینم ولی اینترنتی سفارشش دادم ولی یه ماهه که به دستم نرسیده...تو فیلم راز رو دیدی؟

مرضیه 11 - اسفند‌ماه - 1389 ساعت 08:48 ق.ظ

روش جالبی بود واسه کنکوری خوندن !ابه امید اینکه خودت یه روز دکتر بشی و راهنمای جماعت پشت کنکور باشی

سلام عزیزم
قربونت برم که همیشه با حرفات آرومم میکنی
امید بخدا....

آلاء 11 - اسفند‌ماه - 1389 ساعت 05:24 ب.ظ

سلام
خانوادگی تصمیم گرفتیم که بعد از تعطیلات شروع کنیم تا به trade off خاصی برسیم.
مرسی

آلاء 11 - اسفند‌ماه - 1389 ساعت 07:02 ب.ظ

مریم جان فونت و سایز کلمات انگلیسی تو پروژه پایانی جنده؟

کلمات انگلیسی اگه تو متن باشن باید فونت سایزشون ۱۴ باشه و در صورتی که تیتر مطلبت باشن باید بولد ۱۶ باشن.یادت نره کلمات انگلیسی ت حتما باید Times New Romanباشه

سوگند 11 - اسفند‌ماه - 1389 ساعت 10:44 ب.ظ http://taranomjooon.blogfa.com

سلام مریم جون
مرسی بابت مطلبی که زدی
مفید بود ومرسی بابت تبریکی که گفتی
لطف داری گلم
ادرس وبلاگ رو گذاشتم چون دیگه دلیلی نداره مخفی بمونه
فکر کنم همه داشته باشنش

سلام عزیزم
قابل شما رو نداشت...
بابت آدرست امیدوارم به حرف من رسیده باشی...

لیلا 11 - اسفند‌ماه - 1389 ساعت 11:33 ب.ظ

به نام پدر
بوسه ای باید زد
دست هایی را
که می تابانند
نیررو را
و محکم می کنند
استواری پایه های زیستن را
به نام مادر
بوسه ای باید زد
دست هایی را
می شویند
غبار خستگی روزگار را
و سیراب می کنند
روح تشنه را
واقعا قدرشون رو بدونیم..............

واقعا گل گفتی...
راستی آهنگ وبم واست لود میشه یا نه؟اگه آهنگ وبم واست اجرا نمیشه رو دکمه ی play بزن اجرا میشه...فقط بخاطر تو عزیزم

لیلا 11 - اسفند‌ماه - 1389 ساعت 11:53 ب.ظ

مرسی

آره پخش نمیشه .ولی آهنگ .....نمیشه.

خواهش
من متوجه نشدم پخش میشه یا نه؟
اون آهنگ رو بخاطر خود خودت حتما میزارم...ولی بخدا خیلی دلم میگیره وقتی گوشش میدم...ولی بخاطر تو پا رو دلم میزارم
بخاطر تو دوباره گذاشتمش...گوش بدهممکنه قطع و وصل شه.خو.دت بزن رو play یا رفرش کن درست میشه
در مورد سوالی که پرسیده بودی: بیخیال بیخیال...تموم شد

لیلا 12 - اسفند‌ماه - 1389 ساعت 12:15 ق.ظ

نه مریم جان
پارو قلبت نزار که من نمیتونم.

دیگه چیکار کنیم که خراب رفیقیم
جدا از شوخی بخاطر تو دوباره این آهنگو گذاشتم وگرنه خودم دیگه گوشش نمیدم چون وحشتناک بهم میریزم و در ضمن آخر آهنگشو اصلا دوست ندارم
در مورد سوالی که پرسیده بودی: بیخیال بیخیال...تموم شد

حدیث آرزومندی 12 - اسفند‌ماه - 1389 ساعت 07:17 ب.ظ

سلام مریم خوبی گلم؟؟
کدوم فیلم راز؟؟؟؟؟یه مستند راز که اره دیدم اگه یه کی دیگه هست بگو ببینم چیه

سلام عزیزم
آره فکر کنم همونه...چطور بود ؟؟؟

آلاء 12 - اسفند‌ماه - 1389 ساعت 10:53 ب.ظ

سلام
چند تا منبع واسه پروژه vb.net می خوام داری؟؟؟؟؟؟؟

منبع چی؟؟؟
بگو واسه چه چیزایی واست جور میکنم؟؟؟
واسه رفرنس هات میخوای؟

عسل 12 - اسفند‌ماه - 1389 ساعت 11:20 ب.ظ http://www.khateratdaneshjooi.blogfa.com

سلام فدات خوبی گلم؟
بعد از کلی دوری از وب و نت بخاطر سورپرایز سوگند اومدم نت
یه سری به وبم بزن ضرر نمیکنی
راستی مطلبی که زدی و کل مطالب قبلی رو یکجا خوندم یعنی از موقعی که نت نبودم در کل خوب و مفید بودن
مرسی
راستی میگم منو به بی وفایی محکوم کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام عسل خانم بی وفا
شرمنده...آخه جشن تولد سوگند تشریف نداشتی....بی وفایت به شیوا رفته...هرچند شیوا خانم الان درگیر کارای عقدشه......ایشالله روزی بقیه دوستان گلم
الان زود تند سریع میام.....دلم واسه نوشته ها تنگیده بود

آلاء 12 - اسفند‌ماه - 1389 ساعت 11:20 ب.ظ

تازه که مورد تایید استاد قرار گرفت گفت منبع می خواد پروژه که برنامه نویسی بود کتاب جعفر نژاد رو دارم یکی دوتا دیگه می خوام.

باشه گلم ...حتما یه کاری واست میکنم

عسل 13 - اسفند‌ماه - 1389 ساعت 12:37 ق.ظ http://www.khateratdaneshjooi.blogfa.com

این پستت هم مثل همیشه قشنگ بود
منظورم پست بالاییه
ما رو کشتی با این کارات یا پست رمزدار میزنی یا نظرات و غیرفعال میکنی و یا....
اما به هر حال من نظر دادم
دوست داشتم نظر بدم
شب خوبی داشته باشی گلم
شب خوش
بای

قربونت برم که همیشه نسبت بهم لطف داشتی....همین که بیای لطف کردی عزیزم...
این پستها نظرات نداشته باشن بهتره چون....بیخیال

عسل 13 - اسفند‌ماه - 1389 ساعت 11:51 ب.ظ http://www.khateratdaneshjooi.blogfa.com

▒)(▒)_______███☼███____(▒)(▒)
(▒)(█)(▒)__ ███_☼██████
_(▒)(▒)___██____████████
_________██____███▒▒▄▒▒....
__________██____█▒▒▒▒▒▒...
___________██____ █▒▒▒♥___(▒)(▒)
____________██_____▒▒____(▒)(█)(▒)
__________ __██____▒▒______(▒(▒)
_____________██__▓▓▒▓_______█
________██__██ ▓▓▓▒▒▒▓____█
_(▒)(▒)___███_ ▓▓_▓▓▓▓▓___█
(▒)(█)(▒)______▓▓__▓▓▓▓▓___█
_(▒)(▒)_____ _▓▓__▓▓▓▓▓___█___█
___________ ▓▓___▓▓▓▓_▓___█_█
__________ ▓▓___▓▓▓▓__▓▓__█
_________ ▓▓___███☼█__▓▓__█
___♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥ __▓▓_█
___ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__▒▒▒
____ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒____█
______ ♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__█
________♥▒▒♥▒▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒♥
___________♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒
_______________▓▓_▓▓
_(▒)(▒)_________▓▓_▓▓
(▒)(█)(▒)_______▓▓_▓▓
_(▒)(▒)_________▓▓_▓▓
_______________▓▓_▓▓
_______________▓▓▓▓
_______________▓▓▓
______█████████
________██____██
______█☼█____██
______█_______██
______________█☼█

حمزه 26 - خرداد‌ماه - 1390 ساعت 05:33 ب.ظ

سلام به همه یادش به خیر استاد حسن زاده یکی بود اما مثل اینکه شما خبر ندارید الان تگزاس یادش به خیر بی نظیر بود

سلام
واقعا یادشون بخیر
بله من خبر دارم که ایشون ایران تشریف ندارن و مرداد سال ۸۸ ایران رو به مقصد تگزاس آمریکا برای ادامه تحصیل در مقطع دکترای تخصصی ترک کردن
با آرزوی موفقیت برای ایشون و دیگر اساتید خارج از کشور

خسرو - س 2 - دی‌ماه - 1394 ساعت 11:24 ب.ظ

سلاممممممممممممم ... خسته نباشید من داوطلب کنکور کارشناسی ارشد 95 هستم برام دعا کنیددددددددددد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد