.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

توجه توجه....

سلام دوستای عزیز

الان داشتم وب یکی از مثلادوستان قدیمی رو نگاه میکردم که یهو چشمم به تیتر یکی از پستاش افتاد..."هک کردن"...خداییش من اصلا دنبال اینجور موضوعات نیستم یعنی با کنجکاوی تو زندگی خصوصی افراد مخالفم حالا اون طرف خواهرم باشه یا برادر یا یه غریبه... 

این دوست زرنگمون برای جنجالی کردن پستش نوشته بود: روشی برای بدست آوردن سه سوته پسورد دوستت... 

خلاصه روال انجام کار رو نوشته بود... 

روش کار: یه آدرس ایمیل داده بود و گفته بود که این ایمیل برای روبات کنترل کننده ی لیست پسوردهای یاهوست،اتفاقا آدرس ایمیلش بهش میخورد...بیچاره اونایی که گول خوردن! 

بعد باید این آدرس رو در قسمت to: مینوشتن و در مرحله ی بعد... 

در قسمت متن در سطر اول آی دی خودشون ....در سطر دوم آی دی کسی که میخوای پسوردش رو کش بری...در سطر بعدی پسورد آی دی خودشون رو بنویسن(دلیلش:کامپیوتر شما به رمز شما نیاز داره که از روی اون به رمز طرف مقابل برسه که به این روش کرک کردن میگن...جل الخالق)... 

در سطر آخر یه کدی بهشون داده بود که باید اونو مینوشتن و در قسمت مربوطه ش آدرس ایمیلی که قراره پسورد دوستش به اون ارسال بشه رو بنویسن در ضمن بهشون اخطار داده بود که یادشون باشه با بی دقتی تو اون قسمت آی دی طرف مقابل رو اشتباهی ننویسن چون با این کار ایمیلی حاوی پسورد خودش براش ارسال میشه.... 

*** 

از عصابنیت نمیدونستم باید چیکار کنم خواستم واسش یه کامنت خصوصی بزارم و ازش بخوام که این پستشو برداره و کاربرا رو بازیچه قرار نده ولی دیدم قبل من یکی اینکارو کرده ولی طرف حرف گوش کن نبوده....خدای من چقد کاربر (ببخشید )ساده لوح،که گول خورده بودن...باید بهشون حق داد چون نمیدونن...ولی اینو میدونم کسی که بخواد تو کار کسی دیگه بدون اجازه سرک بکشه همین حقشه....حالا این نویسنده ی بیکار با این همه پسوردی که به جیب زده میخواد چیکار کنه؟؟؟؟ 

هیچی نیست بجز انتشار ویروسهای تروجان در حین چت و انتقال فایلای آلوده.... 

*** 

دوستای عزیز میدونم همتون اینا رو خیلی خیلی خیلی بهتر از من میدونید ولی خیلی از دوستان هستن که رشته شون کامپیوتر نیست و از این ماجراها خبر ندارن....تورو خدا حتی از روی شیطنت هم که شده این راههایی که تو بعضی وبها گذاشتن رو امتحان نکنید...مطمئن باشید قربانی خودتون هستید نه کس دیگه....  


 پ.ن.1: 

قابل توجه دوستای بزرگوار، 

من این دوستی که گفتم همچین کاری کرده از دوستای وب قبلیم بوده و خدایی نکرده سوء تفاهم پیش نیاد هاااااااااااااااااااااا! 

پ.ن.۲: 

نه بی تو سکوت،نه بی تو سخن 

                        به یادتو بودم به یاد تو من 

                                               ببین غم تو،رسیده به جانم،بگو چه کنم؟!

نظرات 2 + ارسال نظر
قلاوند 3 - اسفند‌ماه - 1389 ساعت 12:59 ب.ظ

3ـــــــــلام ...
حسابی ناراحتی ...
آخه اینا هنوز 2 کلمه در مورد برنامه نویسی یا شبکه نمی دونن ، بعد اسم خودشون رو میذارن هکر ... اولا روشش به درد عمه اش میخوره ... تازه کسی که بخواد با این روش گول بخوره ، بهتر اینه که گول بخوره ... این بابا در مورد مهندسی اجتماعی ( اگه بدونه این یعنی پی ) کاملا در اشتباهه

سلام آقای مهندس
ناراحتی من از اینه که از کاربرای اینترنتی سوء استفاده میشه حالا به هر طریقی...متاسفانه کم نبودن کسایی که گولشو خورده بودن...منکه گفتم کسی که تو زندگی خصوصی کسی سرک بکشه حقشه
راستی آقای مهندس ماکه هنوز منتظر جواب سوالمون هستیم...جواب ما چی شد؟

قلاوند 3 - اسفند‌ماه - 1389 ساعت 10:01 ب.ظ

سلام ...
جواب چی ؟

سلام
خواهشا سری به کامنت های وبتون بزنید..در مورد برنامه ی cygwinازتون سوال پرسیدم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد