.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

ارزیابی آزمون ارشد آی تی امروز...

سلام دوستای عزیز و .....

الان از جلسه کنکور بلند شدم و اومدم خونه...اولش انقد استرس داشتم که خودم هم ترسیدم...منکه نخوندم پس ترس و استرسم دیگه چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وقتی صدای قرآن از بلندگوی ساختمون میومد یکم آروم شدم....باهاش آیه الکرسی رو زمزمه کردم و شروع

زبانش خوب بود...حالا نمیدونم من زبانم خوب بوده یا از افتضاحی زبانم این حس و داشتم در کل بجز ریدینگ دومش که سخت بود میشه گفت زبانش خوب بود

دروس مشترک:گسسته از چیزایی که تو دانشگاه خونده بودیم چیزی نیومده بود یعنی واسه سال دیگه جای کار داره اونم اساسی.

ساختمان داده ش خوب بود

طراحی الگوریتم اگه قبل آزمون یه کوچولو پوران پژوهش و میخوندم میتونستم بالای 80 بزنم 

شبکه های کامپیوتری باید کتاب سالخورده و کمکی اتقال داده راهیان ارشد و خوب خوب خوند...چند تا سوال از انتقال داده بود که اگه میخوندی میتونستی درست جواب بدی..در کل باید خوب خوب خوندش 

مهندسی نرم افزار اگه جزوه ی دکتر هارون آبادی رو خوب بخونی و کمکی از پوران پژوهش استفاده کنی میتونی درصد بالایی رو تو کنکور بزنید

و اما دروس تخصصی

پایگاه داده ها،سیستم عامل،معماری کامپیوتر،هوش مصنوعی...واقعا سخت بودن لااقل واسه یکی مث من که نخونده بودم....باید خیلی خیلی رو منابع اصلیشون کار کنم

مبانی مدیریت خوب بود با اینکه نخونده بودم ولی میشد با کمی تامل جواب داد حالا اگه کم شانس باشی بهتر تامل نکنی از روش رد شی...ولی باید جزوه شو گیر آورد ولی واسه اونایی که میخوان گرایش آی تی رو برن وگرنه دوتا از گرایشهای آی تی مبانی مدیریت ضریبش صفره... پیشنهاد میکنم هیچکدومو صفر نزنید خودتونو واسه چهار تا گرایش تست کنید

در کل باید بگم اگه بخوای دولتی قبول شی سخت نیست فقط تلاش و همت میخواد...خوندن چندتا جزوه و حل چندتا تست راه به جایی نداره...باید عمقی منابع اصلی رو خوند بعد برای بعد از مهرماه تست کار کرد...حالا تصمیم با خودتونه 

تو راه که میومدم همش باخودم فکر میکردم بعد تحویل پایان نامه م وقتی شروع کنم به درس خوندن اینترنت و وبلاگ و همه چی تعطیل تعطیل...  امید به خدا

دوستای عزیز هرکی کنکور ارشد داده حالا چه آی تی و چه مهندسی کامپیوتر نظرشو در مورد آزمونش بگه...ممنون میشم...

نظرات 7 + ارسال نظر
yousef 28 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 11:52 ق.ظ http://balatarin7.mihanblog.com/

112345678911110245210221
سلام دوست گلم

عجب وب خوبی داری عزیز

داشتم تو وب برای خودم میگشتم که وب قشنگت رو دیدم کارت بیست بیسته

•*´¨`*•.¸¸.•*´••*´¨`*•.¸¸.•*´•_____
____________***__*_**** ___________
____________**__**_____* __________
___________***_*__*_____* _________
__________****_____**___****** ____
_________*****______**_*______** __
________*****_______**________*_**
________*****_______*_______* _____
________******_____*_______* ______
_________******____*______* _______
__________********_______* ________
__***_________*******_** __________
*******__________** _______________
_*******_________* ________________
__******_________*_* ______________
___***___*_______** _______________
___________*_____*__* _____________
_______****_*___* _________________
_____******__*_** _________________
____*******___** __________________
____*****______* __________________
____**_________* __________________
_____________*_* __________________
______________** __________________
______________* __________________


راستی من هم یه وب دارم ولی به قشنگی وئب تو نیست این آدرسشه
http://balatarin7.mihanblog.com
تونستی یه سر بزن خوشحالم میکنی
اگه هم خواستی منو لینک کنی این آدرس رو:

http://balatarin7.mihanblog.com
با این متن:
.:: بالاترین وبلاگ ::.
لینک کن بعد متن و آدرس رو برای من بفرست تا جبران کنم عزیزم [ماچ]
یادت نره ها یه سر به من بزن
خوب
http://balatarin7.mihanblog.com

سوگند 28 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 11:20 ب.ظ

سلام مریم جون
خوبی ؟خسته نباشید
کنکور خوب بود ؛ این جمله ای بود که اززبون تمام کسایی که نخونده از سر جلسه بلند میشدن میشنیدیم
راستی حوزه امتحانیت کجا افتاده بود؟ امروز صبح ندیدیمت

سلام عزیزم
شهید چمران بودم

حدیث آرزومندی 28 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 11:46 ب.ظ

سلام. خب پس ازمونتو دادی خسته نباشی مریم خانوم ببینم باز که دلت می خواد باهات قهر کنم!!!؟؟؟

سلام
باز چرا قهر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بابا من خونه ی شیوا اینا آپ کردم هنوز اهوازم....وقتی بیام خونه به موقع میام نت

رادیوتراپیست کانسریته شده 29 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 02:12 ب.ظ

سلام عزیز دلم!
کارت عالیه!
دلم واست تنگ شده
انشاء اله سال آینده میای پیش خودم :-*

سلام عزیز دلم
مرسی
ایشالله سال دیگه امیرکبیر تهران...فقط دعام کن

عسل 29 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 05:48 ب.ظ http://khateratdaneshjooi.blogfa.com

سلام گلم خوبی؟
آره فدات واقعا اگه میخوندم میتونستم همین امسال قبول بشم
بخاطر این آزمون بدجوری افتادم تو شک و دلهره
نمیدونم چیکار کنم آزاد امسال شرکت کنم؟
قبول شدم برم؟ نرم؟
دیوونه شدم به خدا
بعدا یه مطلب میزنم تو وب حتما نظر مفیدت و بگو واسم خیلی مهمه
راستش تا اونجایی که تونستم تست زدم اونایی که اطمینانش بالای 60% بود زدم
توکل به خدا هر چند میدونم قبولی اونم امسال توش نیست که نیست

دوست دارم بابای مریم لی

سلام عزیزم
منم مطمئن بودم به شک میوفتی...امیدت به خدا باشه...از خدا کمک بخواه که راه درستو بزاره جلوی پات...هرجاخیر باشه همون جا بری...
منتظر مطلبت هستم عزیزم

فرشته 29 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 07:18 ب.ظ

سلام مریم جان
چه خبر؟کنکور خوب دادی؟
ایشالله تهران قبول شی وبه آرزوت برسی
دوست دارم خیلی زیاد...اومدی پیشم خیلی بهم خوش گذشت
حتمابازم بیا خونه مون

سلام عزیز دلم
قربونت برممممممممممممممممممممممممم
آمیدوارم دعایی که واسم کردی برآورده شه
دوست دارم یه دنیا...اهوازو عشقهههههههههههه

حدیث آرزومندی 29 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 11:35 ب.ظ

واسه نیومدن به وب نگفتم قهر می کنم واسه یه چیز دیگه است خوب به نوشته هات نگاه کن خودت می فهمی......
راستی شیوا گلی چطوره؟؟ بهش بگو شیوا جون مواظب خودت باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد