.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

یه ترفند جالب

سلام دوستای عزیز 

امروز میخوام یه ترفند نسبتا خوب واستون بگم...امیدوارم بدردتون بخوره....  

ترفند نصب همزمان درایورها و برنامه‌ها در هنگام نصب ویندوز 

پس از عبور از مراحل اولیه و انتخاب درایوها و رستارت سیستم ، دو کلید Shift و F10 را به شکل همزمان وارد نمایید.خواهید دید که وارد محیط CMD خواهید شد.حال عبارت taskmgr را وارد کرده و Enter بزنید.
پنجره ای مشابه با Task Manager موجود در ویندوز باز خواهد شد.سپس از منوی File گزینه New Task Run را انتخاب کنید.
اکنون بر روی Browse کلیک کنید.حال اگر قصد نصب درایورها را داشته باشید بایستی CD درایور مربوطه را در CD-Rom قرار دهید.
در قسمت Look in درایوی که CD راه‌انداز در آن است را انتخاب نمایید و به داخل پوشه نصب رفته و فایل Setup مربوطه را انتخاب کرده و بر روی Open کلیک کنید.
در ادامه مرحله نصب درایور را طی کنید.

همچنین برای نصب برنامه‌ها، به محلی که فایل نصب برنامه بر روی هارددیسک یا CD موجود است رفته و به ترتیب بالا برنامه را نصب کنید.
شما حتی می‌توانید به قسمت‌های مختلف کنترل پنل ویندوز نیز دسترسی پیدا کنید!
برای اینکار پس از فشردن Browse، به پوشه C:\Windows\System32 بروید (فرض بر اینکه ویندوز در درایو c نصب شده است).
در قسمت File Name دستور زیر را بنویسید و Enter بزنید:

cpl.*


حال فایل‌های پیدا شده را باز نمایید که همان قسمت‌های مختلف کنترل پنل ویندوز هستند.
به عنوان مثال desk.cpl همان Display Properties است.

منبع: ترفندستان

نظرات 9 + ارسال نظر
حدیث آرزومندی 25 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 11:43 ب.ظ

هی به من میگه بیا خب وقتی توی این وب جایی واسه من نیست کجا بیام با این همه مطلب تخصصی؟؟؟
رحمی انصافی باشه هم بد نیستا.... به شیوا بگو باهاش قهرم

اولا سلام
بابا اگه بخوام فقط مطالب غیر مرتبط بزنم که باید اسم وبمو عوض کنم...بخدا اگه من مطلب غیر کامپیوتری تو وبم میزارم فقط بخاطر تو و آبجی فاطمه میزارم....فقط بخاطر گل روی شما
الان داشتم با شیوا سر این کارت ورود به جلسه ارشد و مسخره بازیشون بحث میکردم...شیوا الان آن شده اگه خواستی برو وبش

آلاءأ 25 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 11:58 ب.ظ

سلام
موفق باشی جالب بود.

سلام عزیزم
مشتاق دیدار آلاء خانم
قابل شما رو نداشت

حدیث آرزومندی 26 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 12:21 ق.ظ

شعرت قشنگ بود منم تو را به کسی هدیه می دهم که از من برای تو مهربان تر. ...

حدیث آرزومندی 26 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 12:33 ق.ظ

تو که نیستی شیوا هم نیست من رفتم
شب خوش

شرمنده در گیر لپ تاپمم و باید تا صبح سرویسش کنم...شرمنده....
شیوا قرار بود بیاد نمیدونم چرا نیومده...چند روز دیگه میرم پیشش حسابی...زنده ش نمیزارم
شبت خوش عزیزم

عسل 26 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 01:03 ق.ظ http://khateratdaneshjooi.blogfa.com

سلام مریم جونم خوبی گلم؟
مطلب مفیدی بود
مرسی فدات

یه تصمیم گرفتم در حد المپیک باورت نمیشه

سلام
خیره ایشالله

عسل 26 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 01:17 ق.ظ http://khateratdaneshjooi.blogfa.com

سلام
چی شده فدات؟؟؟؟؟
اگه از دست من کاری بر میاد بگو برات انجام بدم

ول کن بیخیال...
نگفتی کار مهمت چیه؟؟؟میخوای چیکار کنی...

عسل 26 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 01:19 ق.ظ http://khateratdaneshjooi.blogfa.com

دعا کن اگه جور بشه فردا شب یا تا آخر هفته بهت میگم اوکی گلم؟
راستی فدات امسال که شرکت کردی واسه دولتی یا نه؟
اگه شرکت کردی
کارتت و گرفتی؟
کجا باید بری واسه آزمون؟

آره بابا دولتی شرکت کردم..گفته بودم که آزمایشی میرم ...مگه دیوونه م که برم آزاد ....
هنوز کارت رو نگرفتم..فردا بهت میگم کجا افتادم...
توچی؟؟؟

عسل 26 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 01:24 ق.ظ http://khateratdaneshjooi.blogfa.com

منم که گفتم نه نگرفتم فردا میرم کافی نت
دست درد نکنه یعنی من دیوونم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوب اگه کاری امری فرمایشی نیست من برم بخوابم که فردا صبح کلی کار دارم

دور از جونت...نه بابا ...با خودمم که عین دیوونه ها کنکور دولتی ندادم یعنی درس نخودنم و اومدم آزاد....برا ارشد دیگه اینکارو نمیکنم...هرچند باید ببینیم خدا چی میخواد اگه اون بخواد ما چکاره ایم
مزاحمت نمیشم...شبت خوش عزیزم

حدیث آرزومندی 26 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 10:22 ب.ظ

سلام مریم خانوم
چه خبر‍؟ خوبی؟؟؟

سلام عزیزم
خوبم...خبر خاصی نیست...۵شنبه کنکور ارشد دارم...نخوندم ولی استرس خاصی دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد