.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

منبع مناسب درس زبان برای کنکور ارشد

سلام دوستای عزیز 

قرار بود تا باز کردن پانسمان دستم آپ نکنم ولی حیفم اومد این مطلب رو برای دوستانی که دارن منابع رو برای ارشد سال دیگه تهیه میکنن نگم....این مطلب تازه به دست خودم رسیده.... 

من تو یک از پستهای گذشته منابع اصلی و تستی برای کنکور ارشد آی تی رو واستون گفتم ولی اسمی از درس زبان نیاوردم و کسی از دوستان هم نپرسید.... 

کتاب Toefle Reader's digest in a flash کتابیه که برای کلاسای تافل تدریس میشه.این کتاب برای کنکور ارشد و دکترا کتاب خوب و مفیدیه.همونطور که از اسمش مشخصه برای Reading هست.ضمنا این توصیه رو از اساتید مربوطه شنیدم که میگن بیشتر متون درک مطلب ارشد ازاین کتاب میاد و بیشتر متون از شماره ۲۰۰ به بعدش.چون هم طولانی ترن و هم هم کمتر بهشون توجه میشه.مطالعه ی این کتاب توصیه میشه.(یادتون باشه این فقط یه پیشنهاده و ۱۰۰٪ نمیشه گفت که درک مطلب های کنکور از این کتاب میاد ولی در مفید بودنش شکی نیست.حالا شما این کتابو مطالعه کنید ضرر که نداره یکم زبانتون قوی میشه! )  

 

۸ روش مفید برای افزایش دادن دامنه لغات(واژگان): 

* تا آنجا که میتوانید مطالب به زبان انگلیسی بخوانید. 

* از فرهنگ لغت استفاده کنید. 

* ریشه ها،پسوندها و پیشوندها رو حتما یاد بگیرید.(خیلی مهم هستن

* با گوش دادن به نوار و ... واژگان جدید بیاموزید. 

* از فرهنگ لغت مترادف ها و متضادها استفاده کنید.  

* برای خودتون لیست واژگان درست کنید. 

* برای خودتون گروه های موضوعی از واژگان تشکیل بدید. 

* از کلمات جدیدتان استفاده کنید.(خیلی مهم

منبع این مطلب:ترجمه شده از یکی از کتابای تافل. 

***نکته ی بسیار مهم: 

طبق تحقیق محققان و همچنین از دید روانشناسان،به این حقیقت رسیده اند که بهترین ساعات مطالعه ی زبان 9 تا 11 صبح و 3 تا 5 بعدازظهر میباشد.  

 

هدیه ی من به شما کنکوری ها......:

***هیچ قله ای نیست که در مقابل قدم های تو تسلیم نشود . *** 

 


 

پ.ن.۱: 

به حق چیزای نشنیده و ندیده...من نمیدونم " مابه التفاوت هزینه ثبت نام " دیگه چه صیغه ایه؟حتما حتما به یارانه مربوط میشهدیگه شورشو در آوردید بخدا 

دوستای عزیز توجه کنند حتما: 

پیرو اطلاعیه این سازمان درخصوص توزیع کارت شرکت در آزمون  تحصیلات تکمیلی سال 1390 به اطلاع  داوطلبان می‌رساند به یکی از روشهای گفته شده درسایت می‌توانند مابه التفاوت هزینه ثبت نام شرکت در این آزمون را برای یک رشته امتحانی 33000 ریال و دو رشته امتحانی 66000 ریال را پرداخت و سپس نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون خود از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org اقدام نمایند 

خدا چی بهشون بگی که دلت خنک شه؟؟؟ به قول رضا شیری:بزن زیرگریه سبک شی یکم

 فقط بانک سامان و پارسیان...پس بانک ملی چی؟؟؟؟؟...از حالا باید تمامی کارت های بانکهای مختلف رو داشته باشم

 

پ.ن.۲: 

تورو خدا یکی بگه این جیمیل چشه؟؟؟ چرا باز نمیشه؟؟؟ بابا دارم خفه میشم...این جیمیل بازم چشهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه؟ 

نظرات 10 + ارسال نظر
شیوا 24 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 10:33 ق.ظ http://ingcomputer.blogfa.com

سلام مریم گلی خودم
دستت چطوره عزیزم؟ بمیرم برات که اینقدر درد کشیدی ایشالا زود خوب میشی عزیزم
مواظب خودت باش
وبلاگت از همیشه بهترو قشنگ ترو پربارتره
بهت تبریک میگم

سلام ستاره ی سهیل
چه عجب تشریف آوردید...خبر میدادید قربونی میکردیم..جلوی پاتون فرش زرین پهن میکردیم و قدوم مبارک رو گلباران میکردیم....
دستم هم خوبه....سلام میرسونه...دوروز استراحت کردم دپرس شدم...در مورد وبلاگ نظر لطف شماست عزیز دل

عسل 24 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 06:14 ب.ظ http://khateratdaneshjooi.blogfa.com

سلام خانمی خوبی؟
از دستت چه خبر چطوره؟
راستی من زبان ۵۰۴ رو میخونم عالیه
اونم برا ارشد وتافل و مافله
خوب بابت پست مفیدت ممنون

موفق باشی گلم

سلام عزیزم
زبان ۵۰۴ هم عالیه ولی همون طور که میدونی برا افزایش دامنه لغات مفیده...اگه ۸ تا روش گفته شده رو بخونی میبینی استفاده از این کتاب(۵۰۴)یه راه یا روش به حساب میاد...در هرصورت خبری که گفتم واسه خودم مهم بود گفتم واسه دوستان هم بگم شاید بخوان زبانشون رو تقویت کن....
مرسی اومدی عزیز دلم

عسل 25 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 01:04 ق.ظ http://khateratdaneshjooi.blogfa.com

هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اولا سلام
آره عزیز دلم هستم...در خدمتیم

عسل 25 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 01:11 ق.ظ http://khateratdaneshjooi.blogfa.com

خوبه
دست چطوره؟
ولنتاین مبارک من عاشق توام بخاطر همین این روز و بهت تبریک میگم
میگم کتابی که گفتی باید خرید؟
یا دانلودشم هست؟

قربونت...دستم هم خوبه...سلام به عسل جون میرسونه
منم عاشق دوستای گلم هستم...
ولی راستش رو بخوای این پی نوشت رو هدیه کردم به شیوا و نامزدش و آبجی کوچیکم و نامزدش
....وگرنه مارو به عشق و عاشقی چه

[ بدون نام ] 25 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 01:15 ق.ظ

اول تائید میزنی بعد میخوای جواب بدی؟
آخی بمیرم برات
یه دست داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


یه دستی هم عالمی داره
یکم عادت کردم به این وضعیت...اولش سخت بود...شانس آوردم دست چپمه وگرنه نمیدونم واسه کنکور چیکار میکردم

عسل 25 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 01:30 ق.ظ http://khateratdaneshjooi.blogfa.com

از این حرفا نمیزنی ها؟
ما هم با خودمون عالمی داریم با شما دوستای خوب و....
اههههههههههه اسم کنکور اومد
راستی میخونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

..روز ولنتاین ما هم روز کنکور ماستشوخی کردم
نه بابا با این دست ناقصم دارم پروژه مو آماده میکنم....هنوز تحویلش ندادم.
منکه مث شما نمیخوام آزاد بدم و هنوز وقت دارم...بابا تازه دانشگاه تموم شده میخوام یکم نفس بکشم ولی تا پروژه مو تحویل ندم از نفس کشیدن خبری نیست...شما بخون نوش جونت

عسل 25 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 01:37 ق.ظ http://khateratdaneshjooi.blogfa.com

میدونی که کارآموزی هم شدیم ۲۰؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تبریک جیگر
منم ۲۰ شدم...تنها بیست این ترمم..فکر کنم این ترم فقط پروژه و کارآموزی و وصایا ۲۰ بشم
چیکار میکنی درس میخونی یا نه؟؟؟؟

عسل 25 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 01:52 ق.ظ http://khateratdaneshjooi.blogfa.com

نه اونجوری که میخواستم
حالم اصلا خوب نیست
نمیدونم دو دلی داره خفم میکنه

دودل واسه چی؟؟؟؟
این دودلی بدترین وضعیت تو دوران پشت کنکوره...عذاب آوره
توکه راهتو انتخاب کردی چرا دودلی؟؟؟؟؟

عسل 25 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 02:14 ق.ظ http://khateratdaneshjooi.blogfa.com

شب خوش
بابای مریم گلی

شبت خوش عزیزم
من فعلا هستم...دعا کن کارمو درست انجام بدم

سلام مریم جونییییی
باز که پست رمز دار گذاشتییییی
آپم عزیزم
میگما تو از ارشدا هم بیشتر اطلاعات داری واسه کنکور ارشد
من مطمئنم سال بعد اینجایی
گل
بووووووووووووووس

سلام عزیز دلم
بازم شرمنده
الان زود تند سریع میامممممممممممممممممم
خدا کنه گلم...تنها آرزوم همینه...دعا کن سال دیگه بیام پیشت حتما حتما...ولی منم باید تلاش خودمو بکنم
بووووووووووووووووس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد