.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

خبرهای داغ....

سلام دوستای عزیز 

واقعا نمیدونم الان در مورد چی بنویسم؟؟؟!!! فقط میدونم میخوام مطلبی در مورد کامپیوتر باشه حالا چی خدا داند و بس!!!! 

میخواستم در مورد رایانش ابری مطلب قبلیمو یکم تکمیل کنم گفتم فعلا زوده! 

گفتم در مورد بحث داغ امنیت و آنتی ویروس های رایج بگم و آنتی ویروس ۲۰۱۱ رو معرفی کنم...بازم گفتم نه! 

گفتم لینک دانلود رایگان چندتا نرم افزار رو بزارم ...بازم... 

امروز داشتم ماهنامه ی کامپیوتر جوان رو که همین امروز دستم رسیده رو میخوندم و صفحه های کلیک رو ورق میزدم گیج بودم گیج تر شدم...خدا ی من یکی دو هفته چقد خبر جدید اومد..بخدا هنوز انقد مطلب توپ از مجله های قبلیم مونده که اگه بخوام همه رو بزارم باید وبمو دقیقه ای آپ کنم!!!..انقد دلم میخواست یکم د رمورد این دور کاری که چند هفته ست شبکه آموزش ازش حرف میزنه بگم ولی...بازم....  

حالا میخوام واسه این ساعت چند تا از خبرهای داغ فناوری اطلاعات رو بگم...دوستای گرامی اینا فقط خبر هستن توضیح کامل و بحث کلی شون بمونه انشالله واسه پستهای دیگه! اگه عمری بود...  

*** سیمانتک و محصولات جدید:  

نرم افزارهای جدید سیمانتک به شرکت های تجاری کمک میکند تا امنیت اطلاعات خود را از طریق شبکه های ابر ذخیره شده اند حفظ کنند( من موندم تو شبکه های ابر چطور میشه امنیت برقرار کرد؟...امروز در مورد رایانش ابری خودندم که : امکان عملی وجود دارد که سیستم های مبتنی بر ابر هک شوند...وگفته که افرادی که به مسائل امنیتی حساس اند نباید از رایانش ابری استفاده کنند...خیلی جالب شد...تکنولوژی داره میشه بلای جونمون!).از این طریق همچنین میتوان اقداماتی همچون تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات و ذخیره سازی بهینه اطلاعات راهم انجام داد.سرویس ارائه شده در دو بخش مجزا ارائه میشود یکی حفاظت از اطلاعات و دیگری تهیه نسخه پشتیبان! به گفته ی مسئولان سیمانتک سازمانها و شرکت ها براساس بودجه و تعداد کارمندانشان می توانند از این سرویس ها استفاده کنند تا در زمان استفاده از خدمات پیچیده ی رایانش ابری دچار مشکل نشوند.با استفاده از این سرویس ها میتوان از حداکثر 256ترابایت اطلاعات نسخه پشتیبان تهیه کرد(چه شود!!!!!!!!!!!!!!! ).

***هک شدن فروشگاه ویندوز فون7 :(به سلامتی انشالله!

یک هکر با ارسال تصاویر ویدیوئی جزئیات هک کردن فروشگاه آنلاین ویندوز فون7 را به نمایش گذاشته است.(بابا ایول!!!

دراین ویدیو نشان داده شده که حفره های امنیتی این فروشگاه به کاربران امکان می دهد تا بدون پرداخت هزینه خرید برنامه های عرضه شده در این فروشگاه آنلاین رو برروی گوشی های خود بارگذاری کنند.آسیب پذیری این فروشگاه تاحدی است که حتی میتوان برنامه های مختلف موجود آنرا دستکاری کرد و بااستفاده از یک برنامه ی نصب کننده برروی گوشی های قفل شکسته نصب نمود.(خوشم باشه...دیگه چی؟؟؟)برنامه های عرضه شده در فروشگاه آنلاین ویندوز فون7 مجهز به یک امضای دیجیتالی خاص هستن که نصب رایگان و غیرمجاز آنهارا غیرممکن میسازد.حال مشخص نیست این هکر چگونه موفق به فریب سیستم و اختلال در عملکرد آن شده است؟؟؟(واقعا باید به این هکر ایول گفت...نمیدونم مث هکرای مروگر کروم که گوگل بابت کشف حفره های امنیتی این مرورگر بهشون جایزه داده بود و همچنان جایزه میده این هکر باهوش از طرف مایکروسافت جایزه گیرش اومده یانه؟! )  (اگه دوست داشتید بگید در مورد این سیتم عامل موبایل واستون مطلب بزارم هاااااا!

***نرم افزار ترجمه اندروئید گوگل: 

شرکت گوگل نرم افزاری به نام ترجمه اندروئید گوگل رو تکمیل و ارائه کرده است که میتواند در زمان حقیقی مکالمات تلفنی رو به زبانهای مختلف را ترجمه کند( جل الخالق!!!

استفاده از این نرم افازار گوگل ساده ست و تنها کافی است آن را بروی گوشی تلفن همراه نصب و سپس با شخصی به زبان دیگر مکالمه کرد.برای مثال شما با فردی ایتالیایی زبان صحبت می کنید در حالی که حتی کلمه ای ایتالیایی نمی دانید و در آن سوی تلفن مخاطب شما گفته های شما رو که به زبان فارسی بیان کرده اید به ایتالیایی می شنودو پاسخ میگوید.البته این مترجم داخل گوشی شما جاسازی شده است( حالا برام سواله؟! اینی که ایتالیایی نمیدونه به فرض براش ایتالیایی گفت حالا چطور حرفایی اون ایتالیایی رو میفهمه؟؟؟یعنی فارسی رو به ایتالیایی ترجمه کرد حالا بخش دیگه مشکل یعنی ایتالیایی به فارسی رو هم حل میکنه یا نه؟؟؟فکر کنم اگه طرف مقابل بدونه که مخاطبش فارسی زبانه باید این نرم افزار رو داشته باشه و زبان ایتالیایی خودش رو به فارسی تبدیل کنه و گرنه این کاری که کرد یعنی چی؟؟؟)  

***سرویس های از گوگل برای کاربران ایرانی:(فکر کنم این مهندس ایرانی که تو شرکت گوگل کار میکنه دستی تو این کار داشته؟!

طبق اعلام شرکت گوگل سرویس های Google Earth،Picasa و نرم افزار مرورگر اینترنتی کروم در دسترس کاربران ایرانی قرار گرفته است(شکراَ لله).نیل مارتین یکی از مقامات ارشد بخش صادرات گوگل اعلام کرده است که برای نخستین بار است که ما این سرویس ها را برای دانلود در دسترس کاربران ایرانی قرار داده ایم(حالا انتظار دارید ازتون تشکر کنیم؟ وظیفه تون بوده!)این مقام در وبلاگ خود نوشته است که تاکنون بدلیل تحریم ها علیه ایران امکان دانلود این نرم افزارها برای کاربران ایرانی ممکن نبوده است.(پیش به سوی دانلود این برنامه ها!!! حالا تحریم کردید چی گیرتون وامد؟؟؟ قربون ایران خودم برمممممممممممممممممممممممم!) 

***در آمد فیس بوک از تبلیغات 1.6 میلیارد دلاری:(ای خدااااااااااااااااااا!) 

آمار نشان میدهد که فیس بوک تنها از بخش تبلیغات خود 1.86میلیارد دلار در سال 2010 درآمد داشته است.شبکه اجتماعی فیس بوک وارد هفتمین سال فعالیت خود شده است(فیس بوک تولدت مبارککککککککککک!)و این میزان در آمد تنهااز تبلیغات برای یک شرکت بسیار عالی است.پیش بینی میشود فیس بوک در سال 2011 میزان درآمدهای خود را ازتبلیغات به 2 میلیارد دلار برساند(خدا بیشترش کنه...کی بخیله؟؟؟)زیرا طبق برآوردها تاکنون فیس بوک ماهانه 50 میلیارد صفحه تبلیغاتی را به مخاطبان خود نمایش داده و انتظار می رود در سال 2011 به یک تریلیون صفحه تبلیغاتی برسد.(حتما باید در مورد فیس بوک و چند تا دیگه از شبکه های اجتماعی باهاتون گپ و گفتی داشته باشم!!!!

*** قابلیت اتصال به اینترنت با تلویزیون سه بعدی سونی: 

***راستی شرکت ایسر یه لپ تاپ با دو صفحه نمایش تو نمایشگاه سی .ای.اس به نمایش گذاشته بود که با این گامش کم کم از شر صفحه کلید خلاص شیم...واقعا لپ تاپش دیدنی بود واقعا!!! 

*** کاهش ارزش سهام اپل:(اونم به خاطر سلامتی جسمی مدیر اجرایی شرکت اپل آقای استیو جابز ارزش سهام این شرکت کم شده!...استیو جابز رو  به خاطر طراحی تلفن های هوشمند آیفون و لوح های آی پد میشناسن!) 

***ایمن شدن بانکداری اینترنتی:(کاری از شرکت IBM هست که امکان کلیه جرایم سایبر و کلاهبرداری های اینترنتی حتی از رایانه های آلوده رو از بین ببره!) 

  


پ.ن.۱: 

زندگی دفتر حکمت اوست... 

                              چند برگی را تو ورق خواهی زد.... 

                                                                    ما بقی را قسمت... 

پ.ن.۲: 

همه میگن که عجیبه اگه منتظر بمونم
      همه حرفاشون دروغه تا ابد اینجا میمونم
              بی تو و اسمت عزیزم اینجا خیلی سوت و کوره
                        ولی خب عیبی نداره دل من خیلی صبوره ....

نظرات 7 + ارسال نظر
آلاء 18 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 07:35 ق.ظ

سلام
خوبی مریم جان
عزیزم در مورد دو سرویس که گفته بودیGoogle Earth،Picasa ُگوگل رو می دونم که نقش های که از ایران داره خیلی قدیمی هستن من تا چند مدت پیش که امتحان کردم اینجوری بود ولی امیدوارم که نقش هاشون رو آژ کره باشند.

عسل 18 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 03:18 ب.ظ http://khateratdaneshjooi.blogfa.com

سلام فدات
خوبی؟
مریم جون میگم این جزوه استاد اعرابیان و داری که گفتی برا ارشد بخونیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه داری بزار برا دانلود یا برام ایمیل بزن

مرسی گلم
موفق باشی
چون نمیدونم آیکن بوس کدومه پس میبوسمت گلی

سلام عزیزم
قربونت
عسل جون تو یکی از سایتها در مورد این جزوه ی مدیریت خوندم که قبلا این جزوه وجود داشته ولی در حال حاضر همچین جزوه ای تو دانشگاه امیرکبیر نیست..جزوه ی خوبی در این مورد گیرم اومد حتما لینک دانلودش رو میزارم

مهدی 18 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 08:05 ب.ظ

سلام

خواستم بدونم شما دارید واسه ارشد میخونید؟

اگه اینطوره میخوام که با هم از تریق نت در ارتباط باشیم

مهدی هستم دانشجوی کارشناسی ناپیوسته دانشگاه دزفول میخوام از این هفته شروع کنم به خوندن واسه ارشد ۹۰ اما گیج و سردرگمم .

سلام
من فعلا پایان نامه مو تحویل ندادم و تا آخر بهمن در گیر اونم ولی از اسفند ماه به امیدخدا شروع میکنم...اگه میخوایید که واسه ارشد دولتی ۹۰ بخونید فعلا منابع اصلی که تو وبم زدم رو حتی الامکان تهیه کنید و بعدا حتما برنامه ی که خودم میخوام از روش برای ارشد بخونم رو برای داوطلبای دولتی سال ۹۰ حتما میزارم...
دوست عزیز واسه خوندن یه علاقه و یه همت میخوایید اگه دارید پس سردرگم نباشید...امید به خدا داشته باشید.
راستی نگفتید که میخوایید آی تی شرکت کنید یا کامپیوتر؟؟؟؟
منتظر باشید حتما برنامه رو میزارم

سوگند 18 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 08:50 ب.ظ

سلام مریم عزیز خوبی فدات
چه خبرهای توپی بودن مرسی
حالا جریان شادیت چی بود که پست قبلی گفتی؟
همیشه شاد باشی عزیزم

سلام عزیزم
مرسی...
جریان شادی؟؟؟...یادم اومد...یه رازه
شادی شما هم آرزوی منه عزیزم

علیرضا 19 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 12:56 ق.ظ http://2011-computer.blogfa.com/

خوشحال میشم یه سری هم به ما بزنید وبلاگ قشنگ و به روزی داری.
با تشکر علیرضا از همکلاسی ها

اسپانسر جشن 19 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 02:42 ق.ظ http://esponser.blogfa.com

اشعار طنز جشن فارغ التحصیلی دانشکده فنی ...
تشریف بیاورید

سلام
مرسی
حتما

خودی 19 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 03:14 ق.ظ http://fert.blogsky.com

سلام اونجا که تعطیله فک کنم! یکم از سی و اسمبلی بلدم . به هر حال ممنون از راهنماییتون.

سلام
نه تعطیل نیست.سرشون شلوغه و فعلا آپ نکردن.شما کامنت خودتون رو همراه آدرس وبتون بزارید اگه دیدن حتما جواب میدن.
به نظر من اگه سی شارپ رو انتخاب کنید خیلی خوبه...ولی بازم کاری که گفتم انجام بدید امیدوارم نتیجه بگیرید.
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد