.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

امشب شادم...

خدایا شکرت که انقد خوب و مهربونی 

خدایا دوست دارم قد بی نهایت...خیلی خوشحالم خیلی... شکررررررررررررر

این هدیه ایه که امشب از خدا گرفتم...به افتخار هرچی جنوبیه بخصوص خوزستانی های گل و مهربون و خونگرم 

 *************** 

...... 

...... 

...... 

نظرات 20 + ارسال نظر
آلاء 16 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 12:54 ق.ظ

مریم جان سلام
آهنگ زیبا با دلتنگی های تموم نشدنی.
دلهرهایت را به باد بده اینجا دلی هست که برای آرامشت دستی به آسمان دارد.

عسل 16 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 02:11 ق.ظ http://khateratdaneshjooi.blogfa.com

من قطره ای از جوی دریای تاریخم که از دریای خاکی به هوا برانگیخته ام تا سر به آسمان بنهم. تا باشم که در سرسرای زیستن بغض نفسهای هستی گردم.

از خاک بر افلاک و از افلاک بر خدا برسم. و با خدا به راستی هستی خیزم!

حدیث آرزومندی 16 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 10:43 ب.ظ

سلام. خوشحالم که بعد از مدت ها شادی و اینکه یه خورده وبت از حالت تخصصی اومد بیرون. دلیل نیومدنم بی معرفتی نیست اصلا نشد یعنی اصلا این چند روز نت نیومدم وگرنه وبم رو برای شهادت آقا حتما به روز می کردم.

سلام عزیزم
مرسی
واقعا تعجب کردم چرا واسه شهادت آقا آپ نکردی؟؟؟!!!
عیب نداره در عوض حرم رفتی و با زیارت و دعا یه عالمه صفا کردی

حدیث آرزومندی 16 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 10:47 ب.ظ

مطلب رمزدار که گذاشتی به افتخار جنوبی ها هم که..... خب پس ما اینجا چه کاره ایم ؟؟؟؟؟؟؟


نمیدونم چی بگم...بعدا در مورد مشهدی های گل و گلاب حتما مطلب میزارم...ما چاکر حدیث جون مشهدی و خبرنگار خودم بوده و هستم

حدیث آرزومندی 17 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 12:21 ق.ظ

لازم نکرده چاکر ما باشی از این به بعد منم مطلبامو رمز د ار می ذارم.... راستی حرم نرفتم آخه تصمیم گرفتم امسال خودم شهادت آقا شله زرد بدم واسه همین سرم بابت خریدوسایل شله زرد شلوغ بود جمعه هم کلی کار داشتم هم خبر هم شله زرد بد بختی ظرف کم آوردم مجبور شدم برم مجدد بخرم!!! جای شما خالی خیلی خوشمزه شده بود!!

چه جالب...ماهم چندین ساله که شهادت آقا نذر شله زرد داریم...نذر خودمه و خودم درستش میکنم...امسال انقد خوب در اومد که حد نداشت...ایشالله آقا قبول کنه

حدیث آرزومندی 17 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 12:32 ق.ظ

انشالله

من موقعی که شله زرد رو هم میزدم یاد همه ی دوستان بودم بخوص شما که مجاور آقا بودی...شما چی دعامون کردی یا نه؟؟نکنه فقط واسه خودت دعا کردی؟

حدیث آرزومندی 17 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 12:38 ق.ظ

خود آقا میدونه که هم تو هم شیوا گلی رو یاد کردم و از طرف همه تون و حتی اونی که گفته بودی هم زدم..... فکر کردی منم مثل تو بی معرفتم؟؟؟

قربونت برم...ممنون که سفارش اختصاصی مارو فراموش نکردی عزیز دلم

حدیث آرزومندی 17 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 12:46 ق.ظ

دیگه چه می کنی خانوم رمز دار؟؟؟

هیچی خواهر روزگار میگذرونیم...شوخی کردم..درگیر ترجمه و یکسری مسائل دیگه هستم...
شما چه خبر از دنیای خبرنگاری؟

حدیث آرزومندی 17 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 12:55 ق.ظ

درگیرم دیگه الان که دارم با توحرف می زنم هم خبر می نویسم هم ادیت می کنم البته بعضی وقتا به خاطر بی حوصلگی کارامو انجام نمی دم و یه دفه یه عالمه کار رو سرم خراب میشه!!!!

آبجی حدیث ما تو کارش حرفه ایه...
تقریبا منم مث خودت همینجوریم یه روز میبینی کاری درست و حسابی انجام نمیدم روز بعدش ...چیکار میشه باید کرد؟!

حدیث آرزومندی 17 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 01:05 ق.ظ

قربونت عزیزم
حالا این مطلب رمز دارت از اوناست که ما هم نباید ببینیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

قربونت برم منکه قبلا واست توضیح دادم...پستهای رمز دار با نام"می نویسم..()"...فقط واسه خودمه......ناراحت شدی؟؟

حدیث آرزومندی 17 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 01:12 ق.ظ

نشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بیخیال

حدیث آرزومندی 17 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 01:28 ق.ظ

اما حالا ناراحت شدم.......................................

خدا منو مرگ بده..دوباره چت شد؟؟؟؟

حدیث آرزومندی 17 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 02:04 ق.ظ

هستی؟؟؟ دیگه باید برم هر وقت دوست داشتی داستانشو برام بگو

آره هستم...برو شبت خوش عزیزم
حرم رفتی حتما دعاگومون باش عزیزم

[ بدون نام ] 17 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 05:34 ب.ظ

سلام
ما جنوبیا اینقدر تنگ نمیشم.یه آهنگ شاد بزار مریم خانوم

سلام دوست عزیز
حالا شما به بزرگواری خودتون ببخشید...وگرنه به پاکی و صافی و مهربونی دلای جنوبیا هیجا نیست...
این آهنگ رو بخاطر جنوبیا نزاشتم...توی همین پست شعری رو به افتخار جنوبی های گل ایران زمین نوشته بودم که به دلایلی برش داشتم..
موفق باشید

اسپانسر جشن 17 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 06:29 ب.ظ http://esponser.blogfa.com

سلام
خوشحالیم از شادی شما.
اسپانسر جشن فارغ التحصیلی شما را به دیدن وبلاگش دعوت می کند.
ان شاالله همچنان و همیشه شاد باشید.
وعده دیدار در این جشن

سلام
مرسی
امیدوارم جشن خوب و خاطر انگیزی بشه...
وعده ی دیدار جشن فارغ التحصیلی

حدیث آرزومندی 18 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 12:01 ق.ظ

امشب بودم گفتم یه سری بزنم به مریم گلی خودمون. سلام خوبی؟؟؟

سلام عزیزم
خوبم...شما خوبید انشالله؟؟؟؟
ما در بست در خدمتیم حدیث خانم

حدیث آرزومندی 18 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 12:38 ق.ظ

باز کارامو گذاشتم آخر شب!!!!!!!!!!!

باز چی شده؟؟؟از چی مینالی؟

حدیث آرزومندی 18 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 12:48 ق.ظ

وقتی کار میاد اخر شب باید تند تند انجام بدم وقتی دیر بخوابم نماز صبح هم بیدار نمیشم!!!!!!!!!!

حالا گریه نکن نماز صبح خودم بیدارت میکنم عزیز دلم
بجاش دعامون کن

حدیث آرزومندی 18 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 01:06 ق.ظ

بدبختی خوابم سنگینه اگه زود نخوابم با بیدار کردن بقیه بیدار نمی شم بعدشم چون خسته میشم هی شیطونه می ره تو جلدم!!!!! وگرنه اگه به وقت بخوابم بدون ساعت بیدار می شم تو خابگاه که بودیم بچه ها می گفتن تو که خوابت سنگینه عجیبه که قبل زنگ زدن ساعت بیدار میشی!!!!!!!!!!!!!!!!1

حدیث آرزومندی 18 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 01:36 ق.ظ

گویا نیستی من رفتم
یاعلی

شرمنده گلم...اینترنتم قطع شد...مجبور شدم تا حل شدن مشکل پست جدید رو آماده کنم...بازم شرمنده...شبت خوش و علی نگهدارت باشه عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد