.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

معرفی ۴ تبلت جدید ایسوس در CES ۲۰۱۱

سلام 

الان داشتم هفته نامه ی کلیک رو مطالعه میکردم که چشمم به این تیتر از خبرهای کامپیوتری افتاد"معرفی ۴ تبلت جدید ایسوس در CES ۲۰۱۱"...اولا به لیلا دوستم قول داده بودم که تو یه پست در مورد تبلت ها بنویسم(الوعده وفا لیلا خانم)...در ضمن چون لپ تاپ خودم ایسوسه واسم جالب اومد در مورد تبلت های ایسوس امروز این مطلب و بزارم..امیدوارم مفید واقع بشه. 

اول از همه تبلت چیه؟؟؟ 

تبلت یا همون لوح های رایانه ای(Tablet PC)یک رایانه قابل حمل شبیه نوت‌بوک یا یک دستگاه لوح مانند، که دارای یک نمایشگر لمسی یا قلمیه که به کاربر خود این امکان را میده که به جای موشواره و صفحه کلید با دستگاه توسط انگشت دست یا یک قلم مخصوص که Stylus نام داره کار کنه.  

***معرفی 4 تبلت ایسوس:  

1. Eee Slat E121 

تبلت جدیدی از شرکت ایسوس است که به یک پردازشگر Intel Core i5-470UM ،سیستم عامل مایکروسافت ویندوز Home Premium 7 ،صفحه نمایش 12 اینچی Multi-Tuchخازنی(1280*800) ،حافظه 64 یا 32 گیگا بایتیSolid State ، دو یا چهار گیگا بایت رم DDR3، بلوتوث نسخه ی 3 ، Wi-Fi b/g/n، پورت SD Card، دوربین 2 مگا پیکسلی مجهز است.تمرکز این محصول بر اجرای بی نقص HD Multimedia است و علاوه بر پورت USB،پورت HDMI نیز دارد.  

 

2.Eee Pad Slider  

این تبلت جدید ایسوس به چند دلیل تبلت ویژه ایست.اولین و مهمترین نکته این تبلت،سیستم عامل جدید گوگل اندروید نسخه ی 3.0 به نام Honeycomb(همون ترجمه ی کندوی عسله! بعدا در موردش مطلب مینویسم.)است که انتظار میرفت در کنفرانس خبری شرکت موتورولا رونمایی بشه. 

ایسوس در این رقابت یک پله از رقیبان خود در عرضه ی تبلت جلوتر ایستاد.این تبلت از صفحه ی 10اینچی Multi touch بهره میبرد،با صفحه کلید کشویی ،مثل موبایل های کشویی در بازار،یک کیلوگرم وزن این تبلت است و طبق ادعای کمپانی سازنده 6ساعت عمر باتری ،یک حافظه ی 16 یا 32 گیگا بایتی Solid State و 512 مگابایت یا یک گیگابایت حافظه ی سیستمی از مشخصات سخت افزاری این تبلت است.  

 

 

3.Eee Pad Transformer 

شاید لپ تاپ دورگه ی Lenovo U1 که ارائه آن به بازار با تاخیر زیادی مواجه شد الهام بخش طراحی این تبلت-نت بوک از ایسوس باشد. 

Eee Pad Transformer موجود دورگه ای در بازار تبلت ها و نت بوک هاست که می تواند تبلت باشد و با استفاده از Docking Station مخصوص،به نت بوک تبدیل میشود.8 ساعت عمر باتری دارد و در حالتی که متصل به  Docking Station باشد بااستفاده از باتری اضافه روی آن تا 16 ساعت دوام می آورد.مشخصات فتی این تبلت مانند تبلتEee Pad Slider  است.  

 

4. Eee Pad MeMo 

این تبلت کوچکترین تبلت در بین تبلت های ارائه شده توسط شرکت ایسوس در نمایشگاه CES ۲۰۱۱می باشد که از پردازشگر قوی دوهسته ای Qualcomm 8260 CPU 1.2GHz، سیستم عامل اندرویدHoneycomb 3.0 ،صفحه نمایش 7 اینچی با رزولوشن 1024*600 ،دوربین های 5 و 1.2 مگا پیکسلی برای قسمت پشت و جلوی دستگاه با فلش LED  و MeMIC Phone Extender که قابلیت برقراری تماس تلفنی بااستفاده از هدست بلوتوث استریو را فراهم میکند،بهره می برد. 

ویژگی دیگر این تبلت تمرکز بر  قابلیت های یادداشت برداری به وسیله ی قلم تعبیه شده در دستگاه است که شرکت ایسوس در قالب نرم افزار Painter آن را برای کاربر مهیا کرده است.  

توجه توجه: 

برای کسب اطلاعات بیشتر سری به سایت http://www.asustablet.com/ بزنید  


پ.ن.۱:  

فرا رسیدن اربعین حسینی رو خدمت تمامی دوستان عزیز تسلیت عرض میکنم. 

التماس دعا....مارو از دعای خیرتون بی نصیب نزارید

نظرات 10 + ارسال نظر
لیلا 4 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 11:53 ق.ظ

سلام مهندس
مرسی از اینکه این مطالب رو گذاشتی ولی باز هم علاقه به خرید لب تاب یا تبلت پیدا نکردم .و اطلاعات خوب بود واقعا دستتت درد نکنه.

سلام
حالا اینی که گفتی یعنی چی؟؟؟؟؟
نه تبلت بخر نه لپ تاپ
شوخی کردم....ولی خداییش در آینده مجبور به خریدش خواهی شد....یه روز میبینی بچه ت بهت میگه مامان لیلا پول میدی برم یه تبلت بخرم؟!

سوگند 4 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 12:27 ب.ظ

سلام مریم جونم
آخی نازی واقعا چه زود گذشت با اینکه من هنوز یه امتحان دیگه دارم و تحویل پروژه کارآموزیم مونده ولی....دلم گرفته خیلی زیاد. اگه تو لحظه شماری میکردی ترم تمام شه ولی من یک بارم هم لحظه شماری نمیکردم دوره دانشجویی تمام شه
دانشجو بودن ودرس خوندن رو دوست دارم واقعا هیچی مثل دوران خوش دانشجویی نمیشه
یادمه شبایی که برای امتحان بیدار میموندیم وهمه چشما قرمز وخمیازه میکشدیم وهرکسی از یه طرف درس و...لعنت میداد میگفتم بچه ها اینجوری نگین این روزا هم میگذره وحسرتش بدلمون میمونه
واقعا که این ۲ سال بهترین روزای عمرم بود
ولی به قول بچه ها این ۲ سال هم گذشت ما آخر تنها اومدی دانشگاه تنهایی هم برگشتیم
خو مریم جون دعوام نکن دیگه دروغ میگم بگو دروغ میگی ....
خوب فقط دعا کن برای جشن فارغ التحصیلی دیگه تنها نیایم (آخه از تنهایی بدم میاد)
دوست دارم مواظب خودت باش

سلام عزیز دلم
قربونت برم عزیز
سوگند جان منم مث شما درس خوندن و دانشگاه رو دوست دارم ولی برعکس شما تنهایی رو دوست دارم...ولی من واقعا از محیط اون دانشگاه بدم میومد...من به دلیلی کاملا خاص این دانشگاه اومدم...یه دلیل دیگه اینه که من از مهندسی نرم افزار بدم میاد دوست داشتم آی تی بخونم ولی به پیشنهاد استادام و بعضی دوستام کارشناسیمو مهندسی نرم افزار گرفتم که برای ارشد آی تی بهم کمک کنه وگرنه از مهندسی نرم افزار متنفرم...دلیل تنفرم رو اگه فرصت شد یه بار تو وبم مینویسم..اینکه چی شد عشق و علاقه ی زیادم به برنامه نویسی شده این تنفر
در کل منم مث تو ناراحتم که از دوستام و خاطره های خوبشون دور میشم ولی من قرار نیست دیگه درس نخونم آخه اگه درس نخونم که مرده م...جونم به کتابام بسته ست..فکر نکنم کسی تو دنیا قد من درس و دانشگاه رو دوست داشته باشه....بی خیال گذشته...گذشته ها گذشته هرگز به غصه خوردن گذشته برنگشته
ایشالله هرچه زودتر زودتر زودتر تو و عسل رو جفتی ببینم (مزدوج شده)

عسل 4 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 04:49 ب.ظ http://khateratdaneshjooi.blogfa.com

امروز یه خبر توپ توپ بهم رسید که آیندم رو تغییر میده اما نمیگم تا به موقعه خودش
تو وبلاگ اعلام میکنم اینم مثل اون پستهای رمزدار توه
حالا بمون منتظر تا خبرشو بهت بگم اوکی؟؟؟؟
البته به موقعه خودش

اوکییییییییییییییییی
ولی خیلی بی انصافی عسل
عیب نداره نگو....امیدوارم هر چی هست خیر باشه و آینده تو به سمت خوشی و برکت بکشونه....حالا که انقد خوشحالی از ته دل شادت واسه ماهم دعا کن عزیز

عسل 4 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 05:22 ب.ظ http://khateratdaneshjooi.blogfa.com

سلام مریم گلی خودم
شوخی کردم ها این متن و بخاطر حرفای سوگند نوشتم
چون ما وقتی خودمونیم ومسخره میکنیم این حرفا رو بهم میگیم روز امتحان وب دیدی چی که ما نمیگفتیم
حالا بیشتر باهامون دوست باشی دیوونگی های ما رو هم میبینی چی میکنیم
دیوونگی که نه مسخره کردن
اما اینو قبول دارم هرکسی یه جور زندگی رو دوست داره اما هم تنهایی خوبه و هم شلوغی
چون من خودم این دو وضعیت و دقیقا باهاش زندگی کردم و میکنم
قبلا بخاطر حضور آجیم یکی بود باهم باشیم و بحرفیم اما الان که من خودم تنهام تو خونه تنهایی رو بخاطر بعضی چیزاش دوست دارم اما بعضی وقتا خسته میشم که به سوگند یا آزی میگم بیان اینجا یا بریم بیرون یه گشتی بزنیم تا حالم عوض بشه
الان داشتم این نظر و مینوشتم آجیم زنگ زد گفت برم پیشش مهمان داره
راستی شب بزنگ الان میرم خونه آجیم تا شب اونجام
من لاتینم ضعیفه اما

دوست دارم I love u verry verry mach

قربونت برم عزیزم.این چه حرفیه...منم تا حدودی به رفتاراتون آشنایی پیدا کردم میدونم حرف دلتون چیه
واقعا درست میگی...تنهایی یه موقع هایی خوب خوبه ولی یه موقع هایی عذاب آور میشه
در کل ما تنها نیستیم تا زمانی که خدا رو داریم...
به خدای مهربون آسمونا میسپارمت گلم
یا علی

سوگند 4 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 08:58 ب.ظ

ای بابا حالا من یه چیزی گفتم
همش که شد تنهایی-مزدوج- ارشدو...بابا بی خیال
حالا رو عشقه -فارغ التحصیلی رو عشقه-جشن پایانی روعشقه واز همه مهمتر مهندسین بی کارو عشقه
همه تون ور دل هم نشستین حی دل میدین قلوه میگرین بابا یکی یه کاری برا این مهندس بیکار پیدا کنه که از خرج ومخارج لباس خریدنم برنمیام
آخه قرار بود با عسل جونم برم شلوار لی ...بخرم
آخ دیدی چه طور پسره بعد از امتحان وب به حرفم خندید
وای که درس خوندنم نمیاد به قول عسل هرکی فکرش یه جا اشغاله- کل فیکون همه اشغالی میزنیم
معلوم نیست این امتحان آخری رو چه جوری میخواییم بدیم با این درس خوندنمون

چیه سوگند خانم حسودیت شد ما با هم عشقولانه ای میحرفیم؟!....بابا کی در مورد مزدوج شدن حرف زد؟یه نصیحت در زمینه بود که من به شما دوتا دوست گفتم....مجردی و عشقه
حالتو واسه امتحان آخری خوب درک میکنم....من همیشه امتحان اولم و آخرمو با مسخره بازی میخونم و خدا بهم کمک میکنه که نیفتم..تصور کن این ترم من ۵ تا امتحان بیشتر نداشتم اولی رو نخوندم آخری رو هم شیوا شاهده که هیچی نخوندم...خیر سرم اینترم فقط محیط و ایجاد و تاریخ خوندم...خداییش پایان نامه در طول ترم تا همین الان تلافی همه رو کرد.
برو بشین درستو بخون امیدوارم بترکونی

امل 4 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 11:17 ب.ظ

سلام عزیزم
مطالبت واقعا خوب بود...اما من از تبلت Eee Pad MeMo خوشم اومد...انشااله نصیب ۲تامون بشه.اگه واسه اربعین می تونستی بیای شوش خیلی خوب می شد.
موفق باشی

سلام عزیزم
در مورد تبلت باید بگم ایشالله هرچه زودتر
در مورد اومدن به شوش باید بگم که قسمت نیست انگار اربعین جایی بریم آخه قرار بود بریم شلمچه ولی نشد...ایشالله یه وقت دیگه با زینب دوباره میایم

عسل 4 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 11:54 ب.ظ

سلام علیکم و رحمت الله حاج خانم مریم که از تنهایی خوشش میاد
میخوای ترشیده بشی؟؟؟؟؟؟؟؟
خوب یه برچسب بزن رو پیشونیت بگو آهای مردم من فعلا نمیخوام مزدوج بشم میخوام حالا حالاها برم دنبال عشقم(درس و آی تی)
به قول بابام آدما چه دختر چه پسر تو این سن نیاز به همدل و همدم دارن وقتی سنت بالاتر رفت ذوقت برای ازدواجم کمتر میشه و...
خوب فدات گذشته از این شوخی ها منم مثل سوگلی خودم سوگند جونم دلم واسه بچه ها و هم دوره ای هام تنگ میشه به قول یکی از بچه ها اگه بشه این دوستی ها رو با هم و درکنار هم داشته باشیم بعد از درس و دانشگاه خیلی خوب میشه
نه تنها با دخترا با پسرا هم مثل یه دوست و همکلاسی و هم دوره ای باشیم
واقعا بچه های دوره کارشناسی رو چه دختراش و چه پسراش همه خوب بودن
برا همه بچه ها چه دختر چه پسر آرزوی خوشبختی میکنم انشاا... به هر چیزی که میخوان برسن اگه مصلحت شونه
خوب فدات برم بشینم شبکه رو بخونم که استادش نمیدونیم چه جوری میخواد سوال بیاره و چطوری میخواد تصیحشون کنه نمره های کامپایلر بچه ها که افتضا بوده تا ببینیم چه گلی به سر ما میخواد بزنه!
راستی بابام و گفتم برا خونه گفت ازت بپرسم چند متری باشه و چه قیمت باشه
درست مشخص کن که یه چیزی دستمون بیاد
همسایه مون چند روز پیش اسباب کشی داشت بابام گفت اگه میخواد همینو بگیرن دقیقا روبرو خودمون
به امید اینکه بیایی و همسایه مون بشی و با هم بریم کلاس زبان و درس بخونیم برا ارشد و.....

بای بای مریم گلی خودم که تنهایی رو دوست داری

سلام عزیز
در مورد تنهایی باید بگم که من از این وضعیتم لذت میبرم...آخ جون تنهایی
هرکس یه جور زندگی میکنه و من هم اینجور....از ته دل میگم که امیدوارم کسی پیدا شه که لیاقتت رو داشته باشه و خوشبختت کنه...برای سوگند جونم هم همین طور
ایشالله مزدوج شدی میبینی که هیچی توش نیست
مرسی از نظرت در مورد خاطرات دانشگاه....بچه ها همشون خوب بودن...واسه همشون آرزوی عاقبت بخیری دارم بخصوص دوستای گل خودم
در مورد خونه باید بگم که تلفنی باهات تماس میگیرم و بهت میگم...اگه قسمت باشه که اون خونه رو بخریم باعث سعادت که همسایه شما شیم و باهات درس بخونم و کلاس برم...دعا کن هرچی خیره همون شه
برو ببشین درستو بخون...امیدوارم شبکه رو خوب بدی هم تو هم بقیه بچه ها که فردا با این امتحان فارغ التحصیل میشن...با آرزوی موفقیتتون
یا علی

عسل 5 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 12:05 ق.ظ http://khateratdaneshjooi.blogfa.com

هستم
گلم

منم هستم
بگو...بگوشم عزیز دلم

عسل 5 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 12:56 ق.ظ http://khateratdaneshjooi.blogfa.com


میخوام یه قالب دیگه بزارم بخاطر تو عزیز
قالبی با محتوای خاطره اگه آدرسی میدونی بده
هیچی به دلم نیست هرچی میسرچم

سری به این آدرس بزن...قالبش خیلی قشنگه..دوست داشتم واسه خودم برش دارم ولی فقط واسه بلاگفا ست...مبارک تو باشه
http://www.blogskin.ir/skin14.php

عسل 5 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 01:22 ق.ظ http://khateratdaneshjooi.blogfa.com

رفتتم فدات حالا بزار درست همه اینترنت و سایتها و... زیر و رو کنم
تو هم بسرچ آدرس های دیگه بزار اوکی؟

خدا میگم چیکارت نکنه...حالا اینو واسه یه روز بزار بعد از امتحان شبکه ت خوب بگرد و یه قالب توپ پیدا کن..اگه آدرس دیدم خبرت میکنم...برو آدرس:http://www.blogskin.irببین کدوم یکی به دلت میشینه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد