.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

بدانیم که....

**** ۸ پیش بینی آی تی تا سال ۲۰۱۵

 

کمپانی Gartner یکی از پیشگامان فناوری اطلاعات ،تحلیل و تحقیقات و همچنین ارائه مشاوره به کشورهای دیگر است.این کمپانی بزرگ به تازگی پیش بینی هایی راجع به سازمان های آی تی و کاربران برای سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۵ کرده است.  

 

1. تا سال ۲۰۱۵، درآمد جدیدی که هرسال توسط آی تی بوجود می آید،مشخص کننده ی پاداش سالانه برای مدیران جدید آی تی می باشد.

2. تا سال ۲۰۱۵،کشورهای عضورG20مورد تهدید بحران های شدید،توسط خرابکاری های آنلاین قرار میگیرند.

3. تا سال ۲۰۱۵، کسب و کارهای اسمارت(سیستم های هوشمند)تا 60%در شناساندن آی تی سهم خواهند داشت.

4. ابزارها و اتوماسیون ها تا 25 درصد از زمانی که صرف کارهای مرتبط با آی تی می شود را کاهش می دهد.

5. تا سال ۲۰۱۵، بیست درصد از 500 شرکت برتر غیر مرتبط با آی تی،شروع به ارائه سرویس های Cloud(ابری) میکنند...(در پست های آینده در مورد سرویسهای ابری که بیشترین توجه را در جهان کسب و کار به خودشون جلب کرده اند رو بیشتر توضیح میدم) 

6. تا سال ۲۰۱۴، 90درصد سازمانها از اپلیکیشن های رسمی خود بر روی دیوایس(ابزار)های شخصی پشتیبانی خواهند کرد.

7. تا سال ۲۰۱۳، نیروی کار 80 درصد از بیزنس ها،از تبلت ها استفاده میکنند(خیلی جالب میشه لپ تاپ هاو گوشی های همراه از رده خارج میشن و تبلت ها جاشونو میگیرن!!!...ولی تا تبلت ها وارد بازار ایران بشن باید همچنان منتظر این تحول بزرگ بود....منو بگو که تو فکر خرید لپ تاپ جدیدی از شرکت اپل بودم ولی از حالا باید به فکر خرید تبلت از این شرکت باشم...چه شود؟؟؟!!!)

8. تا سال ۲۰۱۵، ده درصد از دوستان آنلاین شما،انسان نیستند....(خدا آخر عاقبت همه مونو ختم به خیر کنه....)  

****عرضه اولین لپ تاپ مجهز به سیستم عامل کروم گوگل(Chrome OS

 

این خبر واسه خودم جالب بود گفتم شاید واسه ی شما هم جالب باشه...ممکنه شما هم مث من اسم سیستم عامل که میاد سریع ذهنتون بره سمت ویندوز. ولی بجز ویندوز (با نسخه های گوناگونش چون: ایکس پی،سون،ویستا و جدیدا ویندوز8 که درابتدای سال ۲۰۱۱ تو نمایشگاه سی. ای. اس معرفی و نمایش داده شد و در آینده عرضه میشه) ما سیستم عامل های دیگه ای چون مکینتاش و لینوکس(فدورا،اوبونتو،اپن سوز و...) داریم که هرکدومشون خوبی های خاص خودشون رو دارن...

اما سیستم عامل جدیدی که گوگل با نام کروم ارائه داده باید جالب باشه....

این لپ تاپ در مراسمی توسط مدیر عامل گوگل، اریک اشمیت معرفی شد.به گفته ی اشمیت،تاکنون صنعت کامپیوتر،توانایی تولید محصولاتی برای رقابت با کامپیوترهای سیستم های عامل مایکروسافت را نداشته اند.اما اکنون زمان اون فرا رسیده تا نرم افزارهای تحت وب و ذخیره ی اطلاعات در سرورها، جای سیستم های قدیمی رابگیرند.  

این لپ تاپ جدید که Cr- 48نام داره دارای مانیتور ۱۲.۱ اینچی با کیبورد استاندارد و باتری با قابلیت شارژ تا 8 ساعت است.این لپ تاپ مانند تمام کامپیوترهای شبکه ای (NC)از فضای تخصیص داده شده در سرورهای گوگل برای ذخیره سازی اطلاعات استفاده میکنه و تمام نرم افزارها از روی سرور گوگل اجرا میشوند.زمان بالا آمدن این سیستم عامل 60 ثانیه ست وتمام اطلاعات رد و بدل شده بین سرور و لپ تاپ نیز با فناوری خاصی کدگذاری میشن که یک تراشه ی کدگذاری این وظیفه رو بعهده داره.  

لازم به ذکراست دوستان بزرگوار ! سیستم عامل کروم برای کار کردن نیاز به اتصال دائم به اینترنت داره....(تو کشور ما استفاده از این سیستم عامل چقد جالب میشه اونم با سرعت اینترنتی که ما داریم حال تصور کن یه بیچاره ای که دیال وصل میشه و دوست داره این OS روامتحان کنه باید خون به دلش بره و یا تا ابد و دهر آرزو به دل بمونه(خدایی نکرده)....)  

 


پ.ن.۱: 

با تشکر از مهندس قلاوند...دوستای عزیز اگه میخوایید که درمورد سیستم عامل کروم بیشتر بدونید سری به سایت زیر بزنید...امیدوارم واسه شما لینکاش باز بشه.....ضرر نداره امتحان کنید   

*** سیستم عامل کروم***  

 

 

پ.ن.2: 

غریب است دوست داشتن.
و عجیب تر از آن است دوست داشته شدن...
وقتی می‌دانیم کسی با جان و دل دوستمان دارد ...
و نفس‌ها و صدا و نگاهمان در روح و جانش ریشه دوانده؛
به بازیش می‌گیریم هر چه او عاشق‌تر، ما سرخوش‌تر، هر چه او دل نازک‌تر، ما بی رحم ‌تر.
تقصیر از ما نیست؛   

تمامیِ قصه هایِ عاشقانه، اینگونه به گوشمان خوانده شده‌اند 

 

پ.ن.۳: 

از شدت عصبانیت نمیدونم چی باید بگم..بخودم قول دادم که واسه چیزای بی ارزش خودمو ناراحت نکنم....در مورد امتحان طراحی وب نمیدونم چی باید بگم فقط میگم:خدایا خودت کمک کن تمام بچه ها درس طراحی وبو پاس شن...وقتی میدونم درسمو یاد گرفتم پس ناراحتی و عصبانیت بی معنیه...

   

نظرات 10 + ارسال نظر
امل 1 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 09:50 ق.ظ

سلام عزیزم
الان داشتم مطالب قشنگ و آموزندت رو می خوندم واقعا چیزای جالبی نوشتی . دستت درد نکنه . راستی هر وفت خواستی تبلت بگیری لب تابت واسه لیلا .موفق باشی

سلام امل عزیزم
در مورد لپ تاپم باید بگم که قبل از لیلا هزاران نفر دیگه نوبت گرفتن..باید ببینم چی میشه...شاید قرعه کشی کردم...شما دعا کنید خدا به پدر بزرگوارم پولی عنایت کنه و واسم تبلت بگیره حتما میدمش لیلا...لپ تاپ چه قابل لیلا رو داره اما اگه دست از سر این حرفاش برداره

قلاوند 1 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 09:51 ق.ظ http://...................

سلام مهندس ...
حالا که داری زحمت میکشی و مطلب مینویسی ، بذار تو حیطه تئوری محدود نباشه و آموزش رو هم شامل بشه ... البته تصمیم با شماست ولی اینطوری بازدید کننده بیشتری داری ....
در مورد این سیستم عامل جدید گوگل لینک چند تا عکس رو واست میذارم

http://www.google.com/images?hl=en&q=os+chrome&um=1&ie=UTF-8&source=univ&ei=YCM5TeK7G4uIhQe755WKCg&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=7&ved=0CGEQsAQwBg&biw=1280&bih=685

و اگه مشتاق به دانستن در مورد مطالب بیشتر در مورد Chromium OS هستید ، میتونید به این سایت مراجعه کنید تا جزییات و بخونید
( os security,open source,fast boot) .....

http://www.chromium.org/chromium-os

شاد و پیروز باشی ...

سلام
با تشکر از مهندس قلاوند
ممنون بابت راهنمایی تون...تموم تلاش خودمو میکنم که محدود به تئوری نشه...هدفم اینه که در کنار دوستان مطالب مفید یاد بگیریم ...خودم هم به اطلاعاتم اضافه میشه
عکسهای مربوط به سیستم عامل کروم رو هم دیدم...عالی بودن
به سایت مربوطه هم سر زدم...خواستم مبحث مربوط به امنیتش رو نگاهی بندازم ولی فکر کنم فیلتر شده ست..بازم امتحان میکنم امیدوارم که مشکلش حل شه...امیدوارم بقیه دوستان هم استفاده کنن..
با تشکر از شما

لیلا 1 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 11:59 ق.ظ

سلام
خوب بود مریم جان بیشتر توضیح بده.
من لب تاب نمگیرم چون حوصله حملش رو ندارم شما ها که دارید بسه

سلام تنبل خان
حالا که حوصله ی حمل لپ تاپ رو نداری بهت پیشنهاد میکنم وقتی تبلت ها وارد بازار ایران شدن حتما بخر چون قابل حمل تر از لپ تاپ هان...در کل عالین...بعدا چند تا عکس توپ از تبلت ها واست میزارم که تکنولوژی رو ببینی و لذت ببری

قلاوند 1 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 01:22 ب.ظ http://...................

مهندس به خاطر اینه که روی لینک ویدئو کلیک میکنی و فایل ویدئو توی سایت youtube و فیلتر هست ، نیاز به proxy داری ... اگه نداری نرم افزار youtube downloader نیاز داری ....

مرسی..واقعا نمیدونستم مشکل از اینجاست.الان دوباره سایتو نگاه کردم ..اصلا حواسم نبود تیتر لینکا نوشته ویدئو و لینکهای اون مربوط به سایت youtube...زیاد دقت نکردم چون قرارم بود بعد از ۳ بهمن بیامو خوب چهار تا لینک رو مطالعه کنم...شرمنده
ممنون از راهنمایی تون...

عسل 1 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 04:05 ب.ظ http://khateratdaneshjooi.blogfa.com

سلام خانم خانم ها
خوبی مریم جون؟
بابا بازم مثل همیشه مطلبت عالی بود
راستی میگم شد وب قبلی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
همش قالب عوض میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یه خورده بزار نفس بکشه بعد عوضش کن
راستی بچه ها امشب نمیان فردا میان دیگه تا موقع امتحان اینجان بخاطر همین دیگه گفتم بیام و یه سر به وبت بزنم و نظر بدم و دیگه........همین
راستی میگم مگه تو چندتا آدم دور و برت و گرفتن که همش واسم کلاس میزاری میگی
دستم بنده یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟
خوب شوخی بود
راستی واسه اونم گفتمت حالا هم میگم حتما یا مرورگرت و عوض کن یا یه کاری کن دیگه من نمیدونم قالبم و دوست دارم همینی که هست"ش و خ ی"
باشه فدات در اولین فرصت اگه یه قالب خوب دستم رسید
و به قول بچه ها به دلم نشست
و با موضوع وبم هم همخونی داشت
عوض میکنم

سلام
قالب قبلی قسمت نظر ذهیش مشکل داشت...از قالبهای دیفالت خود بلاگ اسکای استفاده میکنم .وقت زیادی نمیبره
عزیز دلم اینکه میگم دستم بنده یعنی اینکه در حین انجام کاری هستم..ظهری داشتم بساط ناهار رو آماده میکردم...چون مریض تو خونه داریم مهمون زیاد میاد و میره واسه همین وقتی مهمون هست نمیتونم جواب بدم...ببخشید عزیز دلم
در کل خودت میدونی که اکثر مواقع گوشیم رو سایلنته...چند وقت دیگه سیم کارتو میسوزونم و از شرش راحت میشم
منتظرم تا مرورگر کروم دستم برسه بعد مرورگرمو عوض میکنم...عیب نداره باهاش میسازم تا مرورگر جدید دستم برسه

عسل 1 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 04:28 ب.ظ http://khateratdaneshjooi.blogfa.com

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
میگم اگه مطلب میزاری تو وبت چرا براش رمز میزاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه میخوای رمز بزاری من موندم چرا میزاری تو وبت؟؟؟؟؟؟
میخوای ما رو عصبانی کنی یا اینکه تو کف بمونیم ببینیم چیه؟چه خبره؟
خوب لااقل بگو راجع به چه موضوعی هستش اصلا به درد بخور هست؟نیست؟لااقل اینو بدونیم دیگه تو کفش نباشیم

سلام عسل عزیزم
بابا بابت پست های رمز دار ناراحت و دلخور نشو...پستهای رمز دار واسه خودمه و پستهای بدون روز واسه دوستای گل و عزیزم...در آینده پستهای رمز دار دیگه ای میزارم که فقط داوطلب های ارشد میتونن رمزش رو داشته باشن...

لیلا 1 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 05:52 ب.ظ

حال میری از بقیه علیه من استفاده می کنی باور کن اگه سرحال باشم میدونی که ..........تو امل وشیوا هیچ وقت نمی تونید .....
برام دعا کن ریاضی مهندسی رو با ۱۰ قبول شم باور کن هیچی نمیخوام.

سلام عزیزم
حالا چرا عصبانی میشی ؟!منکه علیه تو استفاده نکردم فقط خواستم واسه خودم یار کمکی اختیار کنم...خودت میدونی که من از پسِ زبونت بر نمیام
نگران امتحان ریاضی مهندسیت هم نباش عزیزم...دعا میکنم 20 شی هیچوقت به کم راضی نباش وقتی در خونه ی یه کریم و بخشنده رو میزنی که هرچی بده چیزی از خوان کرمش کم نمیشه پس کم نخواه...باتوجه به تلاشت درخواست کن...خودش میگه:از تو حرکت از من برکت

عسل 1 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 08:59 ب.ظ http://khateratdaneshjooi.blogfa.com


بچه ها عصری اومدن
البته غافلگیرم کردن

چشمت روشن عزیزم...بهشون سلام برسون
فردا صبح شیوا میاد پیشم که تا روز امتحان باهم درس بخونیم
دلت بسوزه منم فردا شیوا گلی پیشمه
شما هم از الان بترکونین...منکه از فردا شروع میکنم...عادت کردم شب امتحان تا صبح بیدار بمونم و با سردرد برم سرجلسه...آخ که چه حالی میده سرت درد بکنه و بری سر جلسه امتحان و از فرط استرس حروف الفبا یادت بره...یکشنبه بعد امتحان نرید خونه بمونید دانشگاه باهم باشیم...شب فارغ التحصیلمون یه سوپرایز دارم واستون...روز دوشنبه وقت کردی سذی به وب بزن حتما

عسل 2 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 02:28 ق.ظ http://khateratdaneshjooi.blogfa.com

سلام فدات
منظورت چیه؟منظورت اینه که شب بمونیم دزفول؟
یا برا برگشتن با هم باشیم؟
اگه منظورت اولیه ما آخرین امتحانمون شبکه ست که ۶م میشه
پس جای ما سه نفر رو خالی کن
به قول سوگند که الان نشسته میگه کیفیت درس خوندنتون امشب زیر صفر :جامون سبز:

سلام عزیزم
منظورم هیچکدوم نبود...من خودم باید برگردم خونه...فقط اگه امتحان آسون بود و زود از سرجلسه بلند شدید چند دقیقه ای بمونید که باهم باشیم..یه خداحافظی کنیم تا جشن فارغ التحصیلی ایشالله هم و ببینیم...هرچی بیشتر به سوم نزدیک میشیم بیشتر دلم میگیره
نگران امتحان نباشید دلم روشنه امتحان ساده ست

لیلا 3 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 11:00 ب.ظ

سلام
وچه زود دیر شد .................
عینی امتحاناش همیشه این طورین برا بیست میخونی وقتی از سر جلسه بلند میشی میگی ای کاش پاس شم.دیگه تموم شد انشالله برای ارشد و....

سلام عزیزم
واسه درس مهندسی نرم افزار اینا رو درموردش شنیده بودم ولی فکر نمیکردم ترم آخری بخواد اینجور سوال بیاره....امیدوارم فقط برگه ها رو درست تصحیح کنه با ارفاق...بی خیال مهم نیست
ایشالله روز ۶ بهمن شما خوشحال برگردی....ایشالله ارشد همه ی دوستان عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد