.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

نمایشگاه CES2011

سلام دوستای عزیز  

قرار بر این بود که تا بعد از پایان این ترم سراغ وبلاگ نیام ولی دلم نیومد استارت خبرهای داغ از وبلاگ رو از همین الان نزنم.... 

تا حالا در مورد نمایشگاه CES چیزی شنیدید ؟میدونید کجا و چه زمانی برگزار میشه؟ و اصلا حرف حسابش چیه؟؟؟؟ 

سی.‌ای‌.اس(CES) یا نمایشگاه ابزارهای الکترونیکی مصرفی، هر سال از 7 تا 10 ژانویه در لاس‌وگاس ایالات متحده برگزار می‌شه و ابزارهای جدیدی که در سال نو به بازار عرضه خواهند شد، اونجا معرفی میشند. 

نمیخوام زیاد از اتفاقات و خبرهای این نمایشگاه الان حرف بزنم فقط میخواستم مختصری آشنایی داشته باشین و بعد از امتحانات در مورد محصولات توپی که تو این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده واستون حرف بزنم ...    

خبرهایی از نسل دوم iPad در CES
تبلت سه بعدی Zood
پیش نمایشی مختصر از اندروید HoneyComb
 

.......   

پ.ن.1: 

بعد از امتحانام حتما نکاتی رو که در مورد تبلت ها(لوح های رایانه ای) و اندروید (سیستم عامل موبایل) از ماهنامه های کامپیوتری و هفته نامه های" کلیک" جمع آوری کردم بعلاوه ی خبرهای نمایشگاه سی.ای.اس رو واستون میزارم....   

پ.ن.2: 

از دوستانی که از این وب دیدن میکنن و در مورد این نمایشگاه اطلاعاتی دارن میتونن بصورت کامنت بیان کنن...خواهش میکنم کامنتتون عمومی باشه تا بقیه هم استفاده کنن نه کامنت خصوصی...در مورد تبلت ها و اندروید اگه اطلاعاتی دارید میتونید بگید هاااااااااااااا...خوشحال میشیم   

 

پ.ن.3: 

روزی اگر نبودم 

             آرزوی ساده ام این است که 

                                               زیر لب بگویی: 

                                                                    " یادش بخیر"  

پ.ن.۴: 

اولین امتحان ترم آخر رو خیلی خوب دادم...ولی با چه جون کندنی...تا خود صبح منو آبجی کوچیکم بیدار بودیم...صبح که میخواستم بیام دانشگاه چشام باز نمیشد...انقد به خودم بدوبیراه گفتم که نگو....به خودم قول دادم که از وقتم در طول روز استفاده کنم و نزارم بمونه واسه آخر شب و کار بکشه به شب زنده داری...ولی میدونم فایده نداره از کاردانیم تا الان اینطور بودم نمیشه یه ماهه عوضش کرد....عیب نداره خاطره ش واسم میمونه...۲۸ دیماه امتحان ایجاد بانکهای اطلاعاتی داریم....واسه همه ی بچه ها آرزوی موفقیت دارم...امیدوارم مث امتحان میانترم ساده باشه   

پ.ن.5: 

امتحان ایجاد بانک عالی بود عالی با تشکر از استاد فروتن عزیز...همینکه آخرین خط از جواب سوال آخر رو نوشتم بلند شدم برگه مو دادم بدون اینکه برگه رو چک کنم که ببینم سوالا رو پس و پیش ننوشته باشم...خوشحالم که تموم شد...تموم.... 

30 دیماه امتحان های:تاریخ تحلیلی اسلام و محیط های چند رسانه ای(امیدوارم که محیط هم مث ایجاد آسون باشه) 

3 بهمن ماه امتحان: طراحی صفحات وب...الله اعلم   

 

پ.ن.۶: 

امتحان تاریخ خوب بود...محیط عالی بود عالی...استاد سرمست دستتون درد نکنه....ایشالله بهترینا نصیبتون شه که دل بچه ها رو شاد کردید 

آخ جوونممممم مرضیه دوستم کاردانی به کارشناسی علوم آزمایشگاهی آزاد تهران قبول شد...تبریک عزیزم..بهت قول میدم حتما ارشد بیام تهران حتما...

 

 

 

 

نظرات 18 + ارسال نظر
امین منصوری 20 - دی‌ماه - 1389 ساعت 04:44 ب.ظ http://axamin.blogfa.com

تبریک می گم وبلا گ جدیدت رو.
یه خبر میدادین.

سلام آقای منصوری
شرمنده اگه خبر ندادم...قرار بود بعد از پایان ترم خبر بدم که شما زودتر خبر دار شدید
راستی آدرس رو از کجا گیر آوردید؟؟؟؟

عسل 21 - دی‌ماه - 1389 ساعت 01:04 ق.ظ http://khateratdaneshjooi.blogfa.com

سلام
اهههههههههههههه فکر کردم یادم اومد تو همون مریم خودمونی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ای بابا نیستت دیگه کجایی
میخونی هاهااااااااا؟

باز آمدنم به خدمتت دیر نشد / اندیشه مکن دلم ز تو سیر نشد
یک موی تو را به عالمی نفروشم / تو جان منی ، کسی ز جان سیر نشد . . .

مریم گلی بابا عزیزم همون اول شناختمت خواستم سرکار بزارمت
اما

برا اینکه دوباره به جمع ما پیوستی تبریک میگم
و وب جد مبارک انشاا... به پای هم پیر بشین گلم

موفق باشی

خوشم میاد همه فکر میکنن خر زدم
بابا به پیر به پیغمبر هنوز هیچی نخوندم....۵ شنبه وصایا دارم تازه فردا میخوام برم جزوه شو کپی بگیرم
ایجاد اصلا نخوندم تو فرجه خودش میخونم یعنی بعد وصایا...محیط و تاریخ که تو یه روزن نمیدونم چیکار کنم؟؟؟؟؟
طراحی وب هم زیاد ترس نداره
بابا بی خیال درس..این ترم هم تموم میشه مث بقیه
مرسی بابت تبریکت
راستی قالب وب خاطراتت مشکل داره.... بابا خون به دلم میکنه تا لود شه...یه کاریش کن
دوست دارم
موفق باشی گلم

عسل 21 - دی‌ماه - 1389 ساعت 08:35 ب.ظ http://khateratdaneshjooi.blogfa.com

آره باشه فهمیدیم شب امتحانی هستی

منم مثلا فردا امتحان دارم
اما بببین از کجا سر درآوردم :::::
وب مریم جونم

خوب به هر حال درس بخون امیدوارم این ترم هم همه امتحانت و خوب بدی
موفق باشی گلم

سلام عزیز دلم ...عسل جووووونم
خدا رو شکر متوجه شدید....
راستی واسه زبانکده چیکار کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ویدا 22 - دی‌ماه - 1389 ساعت 01:32 ق.ظ http://eltemasemakhmaliy.blogfa.com

سلام.خوبی؟؟
وبت جالب و مطالبش خیلی زیبا و پرمحتواست...فقط یه چیزی توی پست اولت ((من زاییده ی ))را درست کن
به امید پیشرفت هردومون...
تا های و بای بعدی باای

سلام دوست بزرگوار و عزیز
مرسی از اینکه تشریف آوردید...ممنون بابت کامنتتون....تازه متوجه اشتباه تایپی شدم...مرسی از یاد آوریتون
حتما به وب شما سر میزنم
موفق باشی گلم

هستیا 22 - دی‌ماه - 1389 ساعت 01:34 ق.ظ http://darbesuyearamesh.blogsky.com

سلام.
وبتون و دیدم خوبه و امیدوارم که هرروز موفق تر از دیروزتون بشین.(عزیزم زاییده رو اشتباه تایپ کردی درستش کن)
اگه به ما سر زدین بهتون پیشنهاد میدم که مطالب و از اولین پست شروع کنین به خوندن حتی اگه وقت نکنین نظر بدین..مهم اینه که شما مطالب و بخونین و بعد اگه دوست داشتین با ما همراه بشین..
دوست شما:هستیا[بدرود]

سلام عزیزم
مرسی از حضور سبزت
باشه درستش کردم...حالا چرا میزنی؟!
مرسی از یادآوریت عزیزم
حتما به وبت سر میزنم در اولین فرصت

حدیث آرزومندی 22 - دی‌ماه - 1389 ساعت 11:37 ب.ظ http://astanedoost.blogfa.com

....................................................................

سلام حدیث جونم
فقط این کامنتت رو تایید کردم که بهت بگم...واقعا شرمنده...اگه خواستم باز شدن این وبم سکرت باشه به دلایلیه که واست توضیح دادم...پس به خوبی و بزرگواری خودت عفو بفرما

me 23 - دی‌ماه - 1389 ساعت 09:12 ب.ظ http://mk80ux.blogfa.com

سلام
خوبه دوباره وبلاگتون رو راه انداختید.
ما که دلیل حذف وبلاگ قبلی رو نفهمیدیم!
ولی یه حدس های زدم!
منتظر مطالب خوب و مفیدتون هستیم.
موفق باشید.

سلام
مرسی از حضور سبزتون...
امیدوارم بتونم مطالبی مفید توی وب جدیدم جا بدم...امیدوارم خیلی بهتر از وب قبلی بشه...هرچند که نمیشه
موفق باشید

عسل 23 - دی‌ماه - 1389 ساعت 11:28 ب.ظ http://khateratdaneshjooi.blogfa.com

آموزشکده زبان؟؟؟؟
دختر چقدر حولی تو
بزار امتحان ها رو بدیم بدونیم درساهامون و پاس میشیم بعد
آخه تا این مدرک و نگیری که نمیتونی بری ارشد گلمممممممممممممم
راستی مریم جون تمام لیست کتابها رو برام کامنت بزار تو وبم حتما حتما دختر خوبی باشی ها برام کامنت بزاری

موفق پیروز سربلند دیگه نمیدونم چی بهت بگم باشی

سلام عزیز دلم
زبان چه ربطی به ارشد داره؟؟؟؟
بابا دانشجوی زرنگ شما از پاس کردن درسا یگید پس ما چی بگیم....بسه چقد بیست میخوای بزار ماهم چند بیست داشته باشیم...حال که اینطور شد و من عجولم پس بمون بعد امتحانا لیست کتاباای ارشدو واست بفرستم
شوخی کردم حتما در اولین فرصت واست ارسالشون میکنم...ماکه یه عسل شیرین که بیشتر نداریم
بجای همه ی اونا بهم بگو: عاقبت بخیر بشی

me 24 - دی‌ماه - 1389 ساعت 12:32 ق.ظ http://mk80ux@gmail.com

سلام
اینم مطالب کاملی در مورد نمایشگاه ces.

http://narenji.ir/--site-feature-33/19-latest-news/2436-the-end-ces2011

مرسی از لینک مفیدتون
اینو باید بگم که من از طرفداری قدیمی و پرو پا قرص سایت نارنجی م....تک تک ایمیل هایی که از این سایت واسم میاد رو چک میکنم و واقعا سایت مفیدیه واقعاااااااااااا
از زمان برگزاری این نمایشگاه تا پایان از طریق شبکه آموزش و روزنامه ها و هفته نامه ها و ماهنامه ها پیگیر بودم...دسته بندی مطالب میمونه واسه بعد از اتمام امتحاناتم

واااااااااااای مریم جونم این چقد قشنگه!!!!!!!
خیلی خیلی نازه
به خدا تو محشرییییییییییی خیلی با سلیقه ایییی عزیز دلم
رمز پست جدیدتو ندارم

سلام آبجی فاطمه ی گل خودم
خوش اومدی گلم....خوشحالم کردیدر مورد وبلاگ نظر لطفته
راستی با عرض شرمندگی رمز این پست فقط دست خودمه...کم کم با روال این وب آشنا میشید...به دل نگیری عزیز دلم هااااااااااا

لیلا 26 - دی‌ماه - 1389 ساعت 07:59 ب.ظ

مریم جون باور کن اگه آدرس وبلاگ رو میدادی مزاحمت نمیشدیم ولی الان که خودم متوجه شدم بلای سرت میارم که .....

سلام لیلا خانم گل گلاب
خوشحالم کردی...فکر نمیکردم که سرو کله ی توهم اینجا پیدا شه...عیب نداره هرچی دوست داری انجام بده....از پَسِت بر میام.......آماده ایم بفرما لیلا جون

حدیث آرزومندی 26 - دی‌ماه - 1389 ساعت 10:49 ب.ظ http://astanedoost.blogfa.com

حالا ما نا محرم بودیم که مطلب رمز دار گذاشتی....

اولا سلام
دوما بحث نامحرمی نیست...موضوعش بعدا بهت میگم....زود قضاوت نکن عزیز دلم

سوگند 27 - دی‌ماه - 1389 ساعت 12:40 ق.ظ

سلام عزیزم برات تمرینا رو میل زدم

سلام
یه دنیا ممنون از لطفت عزیزم
نمیدونم چطور تشکر کنم...از آزی هم تشکر کن...
چند دقیقه پیش دانلودش کردم....مرسی گلم

حدیث آرزومندی 27 - دی‌ماه - 1389 ساعت 12:48 ق.ظ http://astanedoost.blogfa.com

دلتنگ تو امروز شدم تا فردا
فردا شد و باز هم تو گفتی فردا...
امروز دلم مانده و بک دنیا حرف
یک هیچ به نفع دل تو تا فردا..

قربونت عزیزم با این شعر قشنگت...منو بدی به حال و هوای وب قبلیم

لیلا 28 - دی‌ماه - 1389 ساعت 11:55 ق.ظ

سلام مریم جان
خواستم از همین جا به استاد فروتن بگم مرسی امتحان خیلی عالی بود.راستی بعد از امتحان ندیدمت؟

سلام عزیزم
واقعا گل گفتی...
فکر نمیکردم امتحانش انقد خوب باشه...هرچند با امتحان میانترممون تصور میکردم..دستش درد نکنه امیدوارم بهترینا نصیبش بشه...استاد فروتن از بهترین استادایی بود که هیچوقت فراموششون نمیکنم
کم حافظه کلاس و شماره صندلیت روپیداکردی؟؟؟
بعد امتحان با شیوا رفتم بانک دانشگاه

لیلا 29 - دی‌ماه - 1389 ساعت 10:31 ق.ظ

باور کن حافظه ام سر جاش شیوا رو که دیدم همچی از سرم پرید چون می خواستم با شیوا بازهم سربه سرت بذارم که حیف نشد. ولی برات دارم اینجا جاش نیست......خودت که می دونی !!!!!!!!!!!
راستی بهار سراغ تو و زینب رو میگیره؟

سلام
خدا رو شکر که حافظه ت پرید.به خاطر نیت شومی که داشتی این بلا سرت اومد...هرکاری دوست داری انجام بده ...از پس زبونت که برنمیام...
بهار رو از طرف من ببوس..خیلی دوست دارم دوباره ببینمش...ایشالله بعد امتحانا بازم مزاحم میشیم

سلام عزیز دلم
مریم جون چرا مسیجام نمیرسه دستت؟ هرچی سعی میکنم دلیور نمیشه!!
عسل ببخش من این روزا خیلی درگیر امتحانام وقت نمیکنم زیاد بیام تو دنیای مجازی!! توی این شکلکا بوس کدومه؟
میخوام بوس بفرستم بلد نیستم
به هر حال کلی بوس
عزیزم در مورد اون مسئله هم که تو وبلاگم نوشته بودم: گاها پیش میاد که آدم چیزای خیلی کوچیک رو واسه خودش بزرگ میکنه!! من شرمندم که ناراحتت کردم!! حالا که از بالا بهش نگاه میکنم میبینم خیلی بچه گانه بود حرکاتم!!

سلام گلم
نمیدونم مشکل از گوشیمه یا از خطم...آخه یکی از دوستام هم مث تو اس هاش دستم نمیرسه و همش میناله....
میدونم در گیر امتحانات هستی ُانتظاری ازت ندارم عزیزم...خودت خوب میدونی که تو این موقعیت تنها چیزی که ازت میخوام اینه که خوب خوب درس بخونی...قول دادی رتبه یک کلاس شی هااااااااااااا
خیلی خوشحالم که در مورد اون موضوع خودت به نتیجه رسیدی...واست آرزوی شادی و تندرستی میکنم..
دوست دارم

امل 1 - بهمن‌ماه - 1389 ساعت 12:04 ق.ظ

سلام عزیزم
باور کن امروز که از جلسه تاریخ بلند شدم واسه امتحان محیط نگران تو و بچه ها بودم چونکه همه می نالیدن ازش ، اما الان که شنیدم خوب دادید خیلی خوشحال شدم ، 3شنبه می بینمت ، بای

سلام عزیزم
خوش اومدی...وبلاگ مارو نورانی کردی
خدارو شکر اومدی لااقل دوتایی مگه از پس لیلا بر بیایم
مرسی بابت نگرانیت...واقعا استرس امتحانش زیاد بودهرچند قبل امتحان با استاد حرف زده بودم ولی بازم خیلی خیلی استرس داشتم...همش به شیوا و زینب میگفتم:میشه ساعت 5 بعداز ظهر رو ببینم...خدا خیر بده استاد سرمست رو که ترم آخری امتحان خوبی گرفت
برای امتحان پایگاه داده واستون آرزوی موفقیت میکنم...فقط نگران امتحان دکتر هارون آبادی نباش...هرکی هرچی بهت گفته گوش نده....واسه امتحان مهندسی نرم افزار خیلی ها از امتحانش ترسوندم ولی وقتی امتحانشو دادم به اون همه ترس و استرسم خنده م گرفت...در کل استاد گلیه و نگران امتحان و نمره ت نباش...ایشالله 20 بشی و لیلا 19 شه
واسه امتحان وب ما هم دعا کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد