.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)
.... ارشد هوش مصنوعی  ....

.... ارشد هوش مصنوعی ....

..:::مث تمبر به هدفی که داری بچسب:::..سال ۱۳۹۵ سال برآورده شدن آرزوها.... علم،پناه و عزت و راهنماست.امام علی(ع)

به نام حضرت دوست

با سلام خدمت دوستای عزیز خودم 

دوستایی که خبر از ایجاد این وبلاگ ندارن و تا راه اندازی اصلی اون باید صبر کنن 

خیلی دلم واسه نوشتن تنگ شده بود...طاقت نیاوردم تا پایان ترم صبر کنم... 

آدرس قبلی کامپیوتر و آی تی مریم رو یه بی انصافی از آن خودش کرد...عیب نداره...ولی از اونجایی که من ازش خاطره ها داشتم تصمیم گرفتم که از همون آدرس توی "بلاگ اسکای " استفاده کنم...... 

گاهی گمان نمی کنی ولی میشود 

گاهی نمیشود که نمیشود که نمیشود 

گاهی هزار دوره دعا بی اجابت است 

گاهی نگفته قرعه به نام تو میشود